همزمان با سراسر کشور
مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 04 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد و بسیجیان عظمت و اقتدار خود را به همگان به نمایش گذاشتند.

بسیجیان با نوای "هیهات من الذله" در سالن رضازاده بار دیگر عشق به رهبری و اهل بیت(ع) را به منصه ظهور گذاشتند و شور و نشاط در بین جوانان سرشار از حماسه و عشق و علاقه به نظام و ولایت است.

بسیجیان با سر دادن نوای یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و به اثبات رساندند که با استقامت و پایدار ملی راه و هدف شهدای والامقام را تا ابد ادامه خواهند داد.

غرور و غیرت ملی بین فرزندان و بسیجیان مشهود است و بار دیگر عظمت و اقتدار کنونی کشورمان به منصه ظهور گذاشته شده تا دشمن جایگاه خود را یادآور شود و بداند که ملت ایران تا پای جان از نهضت حسینی و خون شهدای والامقام که خط قرمز ملت ایران است دفاع می‌کند.

سالن رضازاده اردبیل مملو از دلدادگانی است که به عشق رهبر و خاک ایران اسلامی گردهم آمده‌اند تا پوزه استکبار زمان و آمریکا را به خاک بمالند و با نوای یا حسین(ع) پا در عرصه گذاشته‌اند و هیچ گاه و در هیچ برهه سخت زمانی رهبر را تنها نگذاشته‌اند و نخواهند گذاشت.

بسیجیان آمده‌اند تا نمادی از اقتدار و عظمت کشورمان را همچون قطره‌ای از دریا به دنیا نشان دهند و به دشمنان ثابت کنند که اسلام هیچ گاه تنها نخواهد ماند و راهی که امام حسین(ع) پیموده است هدف شهدا، بسیجیان و ملت ایران خواهد بود و ملت ایران یاریگر مظلومان و احیا کننده نهضت و مکتب حسینی خواهد بود.

دشمن اگر ملت ایران را می‌شناخت جرات لاف زدن نمی‌یافت

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این رزمایش اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اگر اقتدار، غیرت و آزادگی ملت ایران را می‌شناختند هیچگاه جرات نمی‌یافتند تا در مورد این کشور عظیم لاف بزنند.

سردار جلیل بابازاده گفت: سرزمین ما سرزمین لاله‌های خونین است و اگر امروز دشمن ما را از جنگ و تحریم می‌ترساند باید بداند که ملت ما همان ملتی است که هشت سال بدون ترس و وقفه در مقابل هجمه‌ها و توپ و تانک دشمن مردانه ایستادند.

وی افزود: امروز در مقابل جنگ روانی دشمن نایستیم دشمن با ناجوانمردی همبستگی ما را نشانه خواهد رفت و باید به خوبی بدانیم که امروز حراست و نگهبانی از انقلاب وظیفه ما بسیجیان و ملت مقتدر است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به پیام رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش اقتدار و یکپارچگی ملت ایران در مقابل چشمان دشمن است، تصریح کرد: برابری و برادری از زمان جنگ تحمیلی در میان ملت ما تقویت شده است و ما باید همواره با اخلاص و بصیرت در مقابل هجمه‌های دشمنان مردانه ایستادگی و استواری کرده و از نظام خود صیانت کنیم.

بابازاده با اشاره به درس گرفتن از شجاعت و ایستادگی امام حسین(ع) گفت: بسیجیان ما اگر امروزه همچون امام حسین(ع) در برابر دشمنان قد علم کرده‌اند باید دانست که همه این عزیزان با درس‌گیری از نهضت عاشورا و کربلا همواره نگهبان و حافظ انقلاب و ولایت خواهند بود.

وی اظهار کرد: امروز بسیجیان استان اردبیل همچون بسیجیان و سربازان جوان سراسر کشور اقتدار و غیرت ملت ایران را به نمایش گذاشتند تا به تمامی دنیا نشان دهند که بسیجی هیچگاه واهمه از لاف زدن‌های دشمنان ندارند.

هیبت پوشالی دشمن با حضور ملت ایران در صحنه شکست

امام جمعه اردبیل نیز در این رزمایش اظهار داشت: امروز شاهد حضور ملت ایران در صحنه عظیم دفاع از خون شهیدان،‌ فخر و عظمت نظام هستیم که این حضور هیبت پوشالی دشمن را برای همیشه در هم شکست.

آیت‌الله سیدحسن عاملی گفت: دشمن دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی همواره در طول تاریخ هدفی واحد را دنبال می‌کرده است و آن هم این است که دشمن بتواند با حکم‌رانی در بین مردم و نظام اختلاف‌ بیافکند که امروز مردم قهرمان ما به تمامی دشمنان یکصدا و یکپارچه می‌گویند که ما همواره در پشت نظام و رهبری هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما هزینه زیادی در طول تاریخ و بهای عظیمی برای ماندگاری انقلاب و نظام پرداختیم،‌ افزود: اگر روزی در این سرزمین شهدای زیادی به انقلاب و نظام تقدیم کردیم در واقع اینها هزینه و بهای سنگینی است که برای استقلال خود پرداختیم و هیچگاه ذلت را نمی‌پذیریم.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: در کشور ما بسیج اسم قشر خاصی نیست و باید این موضوع را همه بدانند که بسیج نام ملت ماست و این فخر بزرگی است که این نظام به ملت خود مستحضر است و این اجتماع عظیم بسیجیان و ملت غیور کشور ما فقط یک پیام دارد که دشمن هرگز نمی‌تواند بین نظام و ملت فاصله بیاندازد. 

عاملی بیان کرد: دشمن در طول تاریخ هرگز نتوانسته است باور ملت ما را به نظام را تخریب کند و حضور مردم در صحنه نظام و کشور ما و فرهنگ و مدنیت و تاریخ ما همیشه باعزت خواهد ماند و چهار دهه فشار معیشتی و اجتماعی و اقتصادی از سوی دشمن نتوانسته مردم ما را از پای دربیاورد.

وی اظهار کرد: ملتی که این گونه متحد و مستحضر باشد قامت آن هیچگاه خم نخواهد شد ما به خوبی می‌بینیم که بسیجیان ما در هر دوره به نیاز کشور لبیک گفته و همواره در عرصه‌های مختلف؛ در عرصه سازندگی و علم، در تکنولوژی‌ و دفاع از مرزها حضوری فعال و پوینده داشتند و امنیت و اعتلا و اقتدار نظام با حضور بسیحیان رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ما همواره در عرصه‌ها و صحنه‌های سخت کشور شاهد حضور مردانه ملت غیور خود بودیم و اگر روزی 220 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کردیم ما از خون آنان دفاع می‌کنیم.

اتحاد ملت ایران تعالی‌بخش انقلاب و نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این رزمایش اظهار داشت: تمامی همبستگی و اتحاد ما در مقابل چشمان دنیا فقط دو پیام می‌تواند داشته باشد که اگر روزی جنگ باشد دشمنان بدانند که ما فرزندان عاشوراییم و اگر تحریم باشد ما فرزندان رمضان هستیم.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی با اشاره به اینکه پیام این رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اتحاد و همبستگی بسیجیان است، افزود: اتحاد ملت ما در واقع قوای قلبی نظام می‌باشد و ملت همیشه حاضر در صحنه ما امروزه اقتدار نظام را به رخ دشمنان خود می‌کشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: هویت ملی انقلاب ما در سایه جوانان و فعالیت آنان در عرصه‌های مختلف رقم می‌خورد که امروزه ما شاهد هستیم که کشورهای بسیاری اگر چه بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات را دارند اما زیریوغ استبداد هستند.

فیاضی گفت: 4 دهه عظمت و بزرگی انقلاب در واقع بر اساس 4 ارزش پایدار رقم خورده است که یکی از این ارزشها باور و اعتقاد مردم، حضور مردم در صحنه و همچنین ولایت فقیه می‌باشد.

وی اظهار کرد: بسیج ما در واقع عنصر حیاتی انقلاب است و اجزای این عنصر ارزمند نیز جوانان ما هستند و امروزه دشمن از همین عناصر و اجزا به شدت واهمه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروزه بسیج ما در واقع اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند تا بدین گونه ادامه‌دهنده راه عاشورا و شهدای انقلاب باشند.

جنگ تحمیلی فرهنگی از سوی دشمن هیچگاه بدون پاسخ  نمی‌ماند

حجت‌الاسلام رضا باوقار  در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان اردبیل با اشاره به حضور گسترده جوانان در این رزمایش و نمایش اقتدار ملی اظهار داشت: واهمه امروزه دشمنان اسلام از این تجمع‌هاست و ما باید به فکر تقویت این حضور و این همبستگی باشیم تا بدین ترتیب دشمنان اسلام را از عرصه به در کنیم.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب ما شرف و شعف ما است، تصریح کرد: ما به خود می‌بالیم که امروزه انقلاب ما شهره جهانیان است و در هر کجای این زمین پهناور وقتی نامی از اتحاد برده می‌شود نام کشور ما نیز در آن جاست.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: امروزه شور، عشق،‌ شرف و اقتدار ما به آرمان‌های انقلاب است آرمان‌هایی که رهبر و امام ما همواره بر آنها تاکید داشتند و امروز ما وارث این آرمان و اهداف هستیم.

باوقار تصریح کرد: امروزه اگر نام ایران زبانزد دشمنان قسم‌خورده است باید بدانیم که همه اینها تنها در سایه پیروی از ولایت فقیه و همچنین اتحاد و غیرت سربازان بی‌واهمه و غیور این سرزمین رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی فرهنگی از سوی دشمن هیچگاه بدون پاسخ نمانده و نخواهد ماند، گفت: دشمن همواره در طول چهار دهه گذشته با انقلاب ما و نظام ما دشمن بوده است و در حالی که اتحاد ملت هم روز به روز رو به افزایش گذشته است این بر بیم و واهمه دشمن می‌افزاید.

امام جمعه مشگین‌شهر افزود: درس گرفتن از عاشورا، درس گرفتن از غیرت و آزادگی امام حسین(ع) نمی‌تواند نتیجه‌ای به غیر از اتحاد و همبستگی کنونی ملت و جوانان ایران زمین داشته باشد چرا که جوانان ما همواره عاشورایی بوده‌اند و عاشورایی می‌مانند.

 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار