کد خبر: ۶۶۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ 03 October 2018
جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل با عنوان «اقتدار عاشورایی» در مرکز استان برگزار می‌شود.

سردار فرهنگ مستعد حصاری، با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره در عرصه‌های مختلف که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته حاضر بوده و هست.

وی بسیج را بن‌بست شکن، راهگشا و راهور دانست و افزود: اگر در جامعه به توانایی بسیج و تفکر بسیجی دست پیدا کنیم و با این تفکر ادامه راه دهیم قطعا اثربخش بوده و مشکلات مختلفی که وجود دارد، حل خواهد شد.

سردار مستعد حصاری، تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا با تفکر و عمل بسیجی به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی و ایران اسلامی را با سربلندی در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیش ببریم و اقتدار کنونی که به واسطه خون شهدا حاصل شده را حفظ کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: بسیج همواره در صحنه حضور دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری، حضور بسیج برای جوانان شورآفرین برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ و باشکوه بسیجیان در اردبیل، گفت: اجتماع باشکوه بسیجیان استان اردبیل همزمان با سراسر کشور به همراه مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با عنوان رزمایش و نمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج روز 5شنبه، 12 مهرماه با حضور بسیجیان سراسر استان درسالن رضازاده اردبیل برگزار می شود.

سردار مستعد حصاری، بیان داشت: بسیجیان با برگزاری این رزمایش و اجتماع بزرگ یک بار دیگر وحدت و همدلی ملی ایران اسلامی را به نمایش می گذارند و این اجتماع برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار