نوبت به اصلاح‌طلبان رسید
استاندار اردبیل در اقدامی جالب و در اجرای منش اعتدالی، به نوبت پست‌های مدیریتی را میان اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و دولتی‌ها تقسیم می‌کند!
کد خبر: ۶۶۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 02 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل،اکبر بهنامجو که طی ماههای گذشته به دلیل برخی اقداماتش و به تعبیری(انتصابات غیراصلاحاتی) تحت فشار شدید گروههای سیاسی وابسته به دولت قرار گرفته بود، با انتصاب علیرضا سلیمانی از نیروهای اصلاح‌طلب به عنوان مشاور خود در امور عمرانی که گمان می‌رود پیش‌درآمدی برای معرفی او در معاونت عمرانی استانداری باشد، تلاش کرد تا حامل این پیام باشد که او در چینیش مدیران و تقسیم پست‌های سیاسی جانب احتیاط و تعادل را داشته و دارد.

صرفنظر از شائبه‌های جدی درباره دلیل صدور حکم مشاوری استاندار و تقارن زمانی این انتصاب با انتخابات نظام مهندسی و با وجود حضور سلیمانی در میان نامزدهای انتخابات، انتظار می‌رفت استاندار اردبیل برای پرهیز از هر گونه ابهام و حواشی در این مورد، حکم صادره را به چند روز بعد موکول می‌کرد! 

استاندار اردبیل از زمان مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی استانداری اردبیل با واکنش منفی و مقاومت سرسخت گروههای سیاسی اصلاح‌طلب و طرفدار دولت واقع شد اما هیچ‌کدام از مخالفت‌ها کارساز نشد و او جزو معدود استاندارانی بود که با وجود انتساب به اصولگرایان، موفق شد در دولت حسن روحانی اعتماد هیات دولت و رئیس‌جمهور را برای چنین جایگاهی حساس جلب کند.

هر چند استاندار اردبیل، «شایستگی» و «کاری‌بودن» مدیران را ملاک انتخاب و صرفنظر از تعلقات سیاسی آنان می‌داند اما مرور رفتار بهنام‌جو از زمان تصدی مسئولیت خود در استان بیانگر این است که او خواسته یا ناخواسته و درعمل نتوانسته است به وعده‌های خود در این زمینه پایبند و مقید باشد چرا که مدیران منصوب او عمدتاً افرادی از طیف‌های مختلف سیاسی و نه صرفاً عملیاتی و غیرسیاسی بشمار می روند.

با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، عنقریب علی نواداد معاون سیاسی استانداری اردبیل از مسئولیت خود خداحافظی و تغییراتی در معاونت‌های سیاسی و عمرانی استانداری اردبیل حاصل خواهد شد که گفته می شود، علیرضا سلیمانی جدی‌ترین گزینه تصدی معاونت عمرانی و بهروز ندایی معاون کنونی عمرانی و هماهنگی استانداری جایگزین علی نواداد در معاونت سیاسی می‌شود.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/7/10/414402_731.jpg

انتهای پیام          

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
زنجانی فرمانداراردبیل هم بازنشسته میشه؟یاازسهمیه رزمندگیش استفاده میکنه؟؟
از همکاران وزارت کشوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
میان شرح وظایف و مسئولیت های معاون سیاسی با معاون عمرانی تفاوت از زمین تا آسمان است . حال چطور این احتمال قوت میگیرد جای بسی تعجب و تاسف هست . در داخل مجموعه استانداری افرادی بسیار با کفایت تر و شایسته تر از این آقایان برای تصدی گری پست های معاونت ها وجود دارد . چرا آقای استاندار از نیروهای بومی وزارت کشور استفاده نمیکند ؟؟ تجربه های فراوانی نشان داده که هماهنگی و همکاری مجموعه استانداری و فرمانداریها با همکاران وزارت کشوری بیشتر بوده و نتایج بهتری هم حاصل شده . این آقایی که به عنوان مشاور یاد شده تا جایی که میدانیم استخدام هیچ نهاد دولتی نیست و شاید به فکر حل جذب خود میباشد .
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
متاسفانه آقای بهنام جو در انتخاب معاونین خود از افرادی ضعیف استفاده نموده که هیچ یک از معاونین ایشان قابل مقایسه با معاونین استاندار سابق نیستند. ضمناً ضعف مدیریتی در اکثر دستگاههای استان نیز مشهود است. که تا این لحظه اقدامی توسط استاندار جهت تغیر آنها صورت نگرفته
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
این انتخاب را که انشا الله محقق خواهد شد تبریک می گویم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد .ببخشید معنی رانت را دقیقا می تونید بگید .ایا پاسکاری سیاسی هم جزو رانتها حساب میشود ویا مانند سایر مسولین در ظاهر کاری میکنند که مردم بگویند انصافا فلانی کاری به جناح بندی ها نداشت فقط با چرتکه خودش حساب می کرد راستی ایا اونهایی که پیام میگذارند انتفعاعی از این کار دارند یا می خواهند بگویند تا کی عوام فریبی باید ادامه داشته باشد. و مردم هم زورشان به اونها نرسد
فاروق احمد خان لغاری
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
آقای استاندار می دونید چه کسی انتخاب کرده اید؟
- فردی که علیرغم حمایت ناملموس حائز رتبه 14 در انتخابات نظام مهندسی شد!!!

استاندار خوبم نکن این کار رو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار