اردبیل ظرفیت بالایی در فوتبال دارد
رئیس فدراسیون فوتبال اردبیلی ها را دارای ظرفیت بالایی در فوتبال دانست و وعده داد شرایط تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور را فراهم می کند!
کد خبر: ۶۵۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 26 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی تاج که برای شرکت در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان به اردبیل سفر کرده است در دیدار با حجت الاسلام عاملی امام جمعه اردبیل اظهار داشت: شرایط تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور فراهم می‌شود چرا که این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی در فوتبال دارد.

وی افزود: یکی از سرمایه‌گذاران حوزه ورزش حاضر به تیمداری اردبیل در لیگ دسته 2 کشور است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی اساسی شرایط تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از این که شاهد پیگیری جدی امام جمعه اردبیل برای توسعه فوتبال و تیمداری اردبیل در فوتبال هستیم خوشحالیم و این امر انگیز‌ه‌ای برای فراهم کردن شرایط اردبیل برای لیگ دسته دو کشور فراهم می‌کند.

تاج بیان کرد: اردبیل فوتبالیست‌های مطرحی همچون علی دایی به جهان فوتبال معرفی کرده و ظرفیت‌های بالایی دارد که هم‌اکنون از این استان در تیم ملی استان مشاهده می‌کنیم.

به گزارش تابناک اردبیل، تاج اصفهانی در حالی این وعده ها را مطرح می کند که خود نیک می داند حضور استان اردبیل در ورزش قهرمانی و لیگ دسته دو یا یک و یا هر لیگ دیگر مبتنی بر اسپانسر و حمایت های مالی است.

او این را هم می داند که اردبیل از نظر امکانات زیرساخت صنعتی و تولیدی که بتواند از تیم های ورزشی حمایت کند، بسیار محروم است اما عجبا و با علم به این مسئله این گونه سخن بر زبان آورده و وعده توخالی سر می دهد.

این سخنان تاج اصفهانی تداعی سخنان تکراری بسیاری مسئولان است که همواره آذربایجان و اردبیل را با توصیفاتی بجا چون "قهرمان" و "سر ایران" و از این دست تعابیر مورد لطف قرار داده و می دهند اما وقتی نوبت به عمل و اقدام می رسد، حاضر نیستند برای تکریم چنین ملتی با اوصاف برشمرده، از محرومیت انباشته این استان کاسته و کاری برایش بکنند!

پیش از این نیز گفتیم که اگر تاج اصفهانی به توزیع عادلانه امکانات و از جمله امکانات ورزشی در سراسر کشور اعتقاد و باور دارد به جای این قبیل شعارها، تلاش کند صنایع دولتی متمرکز در اصفهان به نقاط دیگر کشور و از جمله اردبیل نیز تغییر مکان پیدا کرده و به تبع آن ورزش پا بگیرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
مشکل فوتبال اردبیل نبود اسپانسرهای مالی قویست"وگرنه ازنظرامکانات شرایط حضوردرلیگ دسته یک راهم دارد"ورزشگاهش ازپارس جنوبی جم ونساجی مازندران که بدتر نیست تولیگ برترند.
ازنظراستعدادهای فوتبال ودانش مربیان هم خطه اردبیل مناسب هست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
پس اسپانسرارتاویل جوان اردبیل چی شد؟قراربودحمایت مالی وخریدتیم لیگ یکی رابرعهده بگیرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
واقعیت اینه اردبیل دیارافتخارافرینان هست حالاتوفوتبال علی دایی گل محمدی انصاریفردمجتبی جباری شهباززاده و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
کارشناس محترم نویسنده مقاله از رئیس فدراسیون فوتبال
انتظار دارد
تلاش کند صنایع دولتی متمرکز در اصفهان به نقاط دیگر کشور و از جمله اردبیل نیز تغییر مکان پیدا کرده و به تبع آن ورزش پا بگیرد.
واقعا عجب کارشناسی هستی شما
حالا که رئیس فدراسیون قول همکاری ورزشی میده باید شما از سایر حوزه ها(بخصوص اقتصادی)دعوت کنید که کمک کنند.
البته فقط هم صنعتی بودن ملاک نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار