مدیرعامل هلال احمر اردبیل خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از امدادرسانی به دو هزار و ۴۱۹ نفر حادثه دیده در شش ماهه اول امسال توسط جمعیت هلال احمر استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 26 September 2018
امدادرسانی به ۲۴۰۰ حادثه دیده در اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، رامین معبودی گفت: در این مدت به هزار و ۳۷۶ نفر امدادرسانی شده است که ۴۵ نفر از آنها در حوادث جاده ای، ۶۴۵ نفر خدمات مناسبتی، ۵۸۸ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۸۰ نفر در طوفان و ۱۶ نفر در کوهستان دچار حادثه شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر به آنها امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، تصریح کرد: در این مدت ۲۰۵ نفر از مصدومان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمان استان منتقل شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: ۱۴۴ نفر در این مدت اسکان اضطراری یافته اند که شش نفر حادثه دیده جاده ای، ۵۲ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۸۰ نفر در حوادث طوفان و شش نفر در حوادث کوهستان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت به ۳۳۹ فقره حادثه امدادرسانی شده است، بیان داشت: چهار مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، ۲۵۳ فقره حادثه جاده ای، ۳۰ فقره خدمات حضوری، ۱۱ فقره خدمات مناسبتی، هفت حادثه ساحلی و دریایی، یک فقره زلزله، ۱۲ حادثه سیل و آبگرفتگی و ۱۸ حادثه کوهستانی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است.

معبودی با بیان اینکه ۵۴۲ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به کار گرفته شده است، تصریح کرد: در این مدت هزار و ۹۳۳ نفر نیروی عملیاتی با به کارگیری ۳۹۷ دستگاه آمبولانس، ۱۹۳ خودروی نجات، ۵۸ دستگاه خودروی کمک دار سبک، هشت ست سبک نجات، ۱۸ ست هیدرولیک نجات، پنج ست کوهستان، شش ست غواصی و ۳۸ دستگاه موتور پمپ و لجن کش به امدادرسانی پرداخته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار