همزمان با هفته دفاع مقدس؛
رژه یگان نمونه نیروهای مسلح استان اردبیل امروز ۳۱ شهریورماه همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 22 September 2018

 به گزارش تابناک اردبیل، امروز 31 شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس رژه یگان نمونه نیروهای مسلح استان اردبیل برگزار شد.

پیش از آغاز مراسم ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در جایگاه توسط مسئولان ارشد استان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

رزم نوازی گروه موزیک ارتش، رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح و نمایش توانمندی های موشکی و زرهی استان از جمله بخش های این مراسم بود.

حجت الاسلام عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سرهنگ چشک، فرمانده تیپ زرهی ارتش سخنرانان این مراسم بودند.

دفاع مقدس شناسنامه جمهوری اسلامی است

سیدحسن عاملی در مراسم رژه نیروهای مسلح اردبیل که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح، هیبت و اقتدار نظام بوده و با افزایش توانمندی‌های روزافزون خود بازووان قدرتمند کشور در صیانت از تمامیت ارضی و حفظ استقلال و عزت خواهند بود.

وی افزود: ارزش‌های تبلوریافته در لحظه به لحظه 8 سال جنگ تحمیلی به عنوان شناسنامه کشور معرفی شده و چنانچه قدرت‌های جهانی درصدد سنجش میزان پشتیبانی آگاهانه و بصیرت مردم ایران اسلامی باشند، کافی است دستاوردها و تاریخ دوران دفاع مقدس را مرور کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل یادآور شد: در شرایطی که دشمنان در حال بهره‌برداری از هر گونه فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، بصیرت و شجاعت مردم و حضور همه جانبه آنان در صحنه تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و بر هراس و ناامیدی مستکبران جهانی می‌افزایند.

عاملی ادامه داد: دلاورمردی رزمندگان انقلاب اسلامی در طول تاریخ دفاع مقدس فراموش نشدنی بوده و به هر اندازه که رشادت و ایثارگری سربازان ولایت در 8 سال جنگ تحمیلی مرور شده و در بین جوانان تبیین شود، باز احساس می‌شود که در انجام کارهای فرهنگی و معرفی هر چه مناسب این دوران جای کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه عزم ملی و مدیریت صحیح و جهادوار راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است، افزود: در شرایطی که تمامی قدرت‌های جهانی با بهره‌گیری از تمامی ابزارهای خود به صورت ناجوانمردانه بر علیه کشور در تلاش هستند، امنیت و آرامش همه جانبه کشور مسئله‌ای نیست که بتوان آن را کتمان کرد و این مهم در سایه رشادت نیروهای مسلح رقم خورده و باید قدردان آن بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل یادآور شد: اقتدار و امنیت کنونی ثمره خون شهدا و جان‌فشانی مردان پاک‌باخته‌ای است که از همه چیز خود گذشتند و مطمئنا با بصیرت روزافزون مردم همچنان راه شهدای والامقام با قدرت و انسجام لازم ادامه خواهد یافت.

پیام رژه نیروهای مسلح عظمت و اقتدار ملت است

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش استان اردبیل گفت: پیام رژه نیروهای مسلح اقتدار و عظمت ملت ایران بود و نیروهای مسلح با رژه حماسی خود اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

سرهنگ کریم چشک با اشاره به این که نیروهای مسلح استان اردبیل به طور منظم برگزار شد افزود: در این رژه نیروهای مسلح توان نظامی و دفاعی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشورمان گفت: با اقتدار و عظمت نیروهای مسلح و درایت مقام مظم رهبری تمام نقشه‌های دشمنا به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

چشک تصریح کرد: روز به روز بر توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح افزوده میشود و هیج کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد چرا که با پاسخی قاط وبه‌رو می‌شود.

وی اظهار کرد: در سایه رشادت‌های شهدای والامقام کشورمان به اقتدار و عظمت کنونی دشت یافته است و روز به روز بر آن افزوده می‌شود.ژ

چشک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده و ما قدردان خون پاک شهدا هستیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار