شهردار اردبیل گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرداری اردبیل در محل نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 07 September 2018
 
یادواره شهدای شهرداری اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، نخستین جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس اردبیل با حضور مسئولان سپاه استان و مدیران اجرایی در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

در این جلسه مسئولان به نقطه نظراتی در ارتباط با برگزاری باشکوه و منظم برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت مکتب حسینی پرداختند و مطالبی را برای اجرای برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس ارائه کردند.

حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرداری اردبیل در محل نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس برگزار می‌شود که بی‌شک این موضوع یک نیاز اساسی در جامعه است که باید در بین همگان فراگیر شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز تصریح کرد: شهرداری اردبیل تمهیدات لازم را در ارتباط با برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و نیز به ویژه یادواره شهرداری در دستور کار قرار داده است و دو سرویس اتوبوس به این منظور اختصاص می‌یابد تا مشکلی از بابت ایاب ذهاب همشهریان وجود نداشته باشد.

شهردار اردبیل بیان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز در این زمینه انجام یافته تا علاقمندان بتوانند با کسب اطلاعات کامل در جریان برنامه‌های هفته دفاع مقدس قرار بگیرند و هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیاید که این مسئله با تدوین برنامه‌های لازم و اساسی در سطح شهر عملی شده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی اولویت اصلی شهرداری اردبیل است که در این زمینه از اجرای برنامه‌های مختلف حمایت خواهد کرد.

لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی اردبیل در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

معاون سیاسی  و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: مشارکت دستگاه‌های اجرایی اردبیل در برنامه‌های هفته دفاع مقدس امری لازم و ضروری است و در این زمینه باید همگان تلاش کنند تا بتوانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام راه و یاد آنان را در جامعه به همگان معرفی کنیم.

علی نواداد بیان کرد: هفته دفاع مقدس جزو محوری‌ترین ایام در عصر تاریخی کشور است که بررسی ابعاد مختلف این برنامه به عنوان یک اولویت اساسی باید مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور موفق عمل کنیم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: باید به عظمت و شکوه برگزاری این مراسمات به طور جدی پرداخته شود و طوری نباشد که دشمنان فکر کنند برنامه‌های معنوی و ارزشمند ما در جامعه کمرنگ می‌شود که این مسئله نیازمند اهتمام جدی مسئولان در ارتباط با اجرای برنامه‌ها به طور باشکوه و منظم است و در این زمینه امسال نیز برنامه‌های مدونی در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی  و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس مربوط به برهه زمانی خاصی نیست و به همین دلیل باید تمام مردم بسیج شود و برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی کوشا باشند که این مسئله نیازمند تدوین برنامه‌های منسجم و هدفمند است.

جذب نسل امروزی در مشارکت برنامه‌های هفته دفاع مقدس اولویت اساسی است

معاون میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: جذب نسل امروزی در مشارکت برنامه‌های هفته دفاع مقدس اولویت اساسی است که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم باید بسترهای مناسبی فراهم شود تا بتوانیم در راستای اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن اقدام کنیم.

فرشی افزود: هجمه فرهنگی دشمنان روز به روز گسترده می‌شود و دشمنان هزینه‌های گزافی در این زمینه پرداخته‌اند که به همین دلیل نیز ما باید با تقویت بصیرت و بینش نقشه های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده و برای رسیدن به پله‌های ترقی و پیشرفت اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها همراه با برپایی مسابقات فرصت مناسبی برای جذب جوانان و نوجوانان است تا بتوانیم از این طریق برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در شان و جایگاه شهدای والامقام کشورمان برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار