شعب ویژه جرائم اقتصادی به ریاست رئیس کل دادگستری استان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۵۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 04 September 2018

 به گزارش تابناک اردبیل، چهارمین جلسه فوق العاده ستاد استانی پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه با حضور مسئولان عالی دستگاه قضایی استان و مدیران و مسئولان بانکهای استان و سایر متولیان امر در محل دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد 
 
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به وضعیت عمومی بازار بر لزوم مقابله با تورم و گرانی در بازار تأکید کرد و افزود: بی شک نظارت‌های مستمر و بهره مندی از سیستم های نظارتی دقیق  از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی  بر روی کالاها و خدمات بازار عامل اصلی و اساسی است که می تواند بر بازار کنترل داشته باشد. 
  
وی ادامه داد: به نظر نمی رسد که ما با مشکل سرمایه در کشور روبرو باشیم  بطوریکه نقص در اطلاعات و یا سوء مدیریت و یا فرصت طلبی سود جویان از شرایط می تواند علل بروز التهاب بازار باشد که باید همه این موارد کنترل شوند. 
  
حجت الاسلام قاصدی با بیان اینکه ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط بسیار سخت کشور که دشمنان ملت جنگ تمام عیار علیه ایران به راه انداخته بودند پایبند به آرمانهای نظام بوده‌اند، اضافه کرد: مردم ما با اعتماد به مسئولین نظام تاکنون در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و امروز نیز که جنگ تمام عیار اقتصادی بر علیه ملت ایران از سوی دشمنان به راه افتاده است بار دیگر از آرمانهای نظام  اسلامی دفاع کرده مشکلات و سختیها را پشت سر می‌گذارند. 
  
عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت ارزهای تحصیلی در استان اعلام کرد و گفت: دستگاه قضایی رویکرد جدی در مقابله با مفاسد اقتصادی دارد. 
 
وی  از راه اندازی شعب ویژه به جرائم اقتصادی به ریاست رئیس کل دادگستری استان خبر داد و افزود: با متخلفان در این حوزه طبق قانون  به شدت برخورد می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار