کد خبر: ۶۵۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 04 September 2018

با هدف تقویت زیر ساخت های فرهنگی در شهر،  آمفی‌تئاتر رو باز شمال غرب کشور در پارک صخره‌ای مجموعه تفریحی توریستی  شورابیل در اردبیل افتتاح شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل،  حمید لطف‌اللهیان عصر روز شنبه در آیین  افتتاح اولین آمفی تئاتر روباز استان در شورابیل تصریح کرد: بیش از ده ها پروژه توریستی و تفریحی در مجموعه شورابیل در حال انجام است که این پروژه‌ها نقش مهمی در توسعه گردشگری استان اردبیل داشته و در سه سال گذشته نیز بخشی از پروژه‌های این مجموعه افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته شده است.

وی با اشاره به این که در کنار قابلیت‌ها و کارکردهای  عمرانی ارتقای فرهنگی شهر نیز مورد توجه شهرداری اردبیل است بیان کرد: پروژه‌های دیگر شهرداری اردبیل همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد که علاوه بر پروژه‌ها و کارکردهای عمرانی ارتقای فعالیتهای فرهنگی جزو ملزومات توسعه شهر اردبیل است .

شهردار اردبیل بیان کرد: اهتمام جدی شهرداری اردبیل برای توسعه فرهنگی شهر اردبیل وجود دارد و امروز شاهد افتتاح بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر روباز در پارک صخره‌ای مجموعه شورابیل هستیم .

وی تصریح کرد: 15 هزار نهال طی فصل کاری امسال در مجموعه شورابیل کاشته شده و برای ارتقای سطح خدمات گردشگری این مجموعه که این مجموعه میزبان تعداد زیادی از مسافران است برنامه‌های متعددی برنامه‌ریزی شده است .

شهردار اردبیل بیان کرد: 250 پروژه توسط شهرداری اردبیل در حال انجام بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم دغدغه‌های مردم و پروژه‌های مصوب شورای شهر را اجرا کنیم که قطعا توجه به حل مشکلات مردم در اولویت است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر شمال غرب کشور امروز با حضور مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل در پارک صخره‌ای واقع در مجموعه شورابیل اردبیل افتتاح شد.























 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار