امام‌جمعه جعفرآباد مغان:
امام‌جمعه جعفرآباد مغان گفت: درست اجرا نشدن طرح تحول سلامت و واردات بی رویه دارو موجب فساد بزرگ اقتصادی در زمینه بهداشت و دارو است.
کد خبر: ۶۴۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 31 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه جعفرآباد مغان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز مباهله و بیان فضائل اهل البیت علیهم السلام و تبریک روز تعاون به اهمیت کارکرد تعاونی ها و بنگاه های کوچک اقتصادی پرداخت و افزود همکاری ها و مشارکت های عمومی و مردمی در ایجاد و راه اندازی تعاونی ها باعث می شود سرمایه های اندک با هم جمع شده و سرمایه ای بزرگ و منافع بسیاری برای مردم به ارمغان بیاورد.
باقری با بیان تصویب کلیات طرح مناطق آزاد تجاری در صحن علنی مجلس و تبریک به مردم و اهالی زحمتکش مغان گفت: حامل سلام گرم و تبریک صمیمانه حضرت آیت الله عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان برای مردم مغان هستم ولی نتیجه نهایی روز یکشنبه 11 شهریور در مجلس مشخص خواهد شد که امیدواریم با تلاش و پیگیری نمایندگان محترم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.
امام جمعه جعفرآباد با اشاره به استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعا جای تأسف دارد در شرایطی که گوشت کیلویی 60-50 هزار تومان است و خیلی ها توان خرید گوشت ندارند برای خودرو خارجی یکی از آقایان که خواسته بود به نام دخترش ثبت بشود یکصد میلیون تومان یعنی به اندازه حقوق یک ماه صد کارگر تخفیف می دهند و در شرایطی که جوانان در دریافت وام ازدواج خود با صدها مشکل روبرو هستند دویست و پنجاه میلیون تومان هم وام 4% داده می شود.
چنین وزیر و مسئول خائنی را نباید به حال خودش رها کرد، استیضاح و سلب مسئولیت برای چنین افرادی کم است باید با روش مدیریت علوی با چنین مفسدانی برخورد کرد. باید مثل برخورد حضرت امیرالمؤمنین با عثمان بن حنیف و شریح قاضی و ابن هَرمَه با اینان برخورد کرد. باید آبرویشان را ریخت، اموالشان را پس گرفت و آنها را به اشد مجازات رساند.
وی در ادامه سؤال از رئیس جمهور توسط مجلس شورای اسلامی را شروع یک نقطه امید در اوضاع سیاسی کشور خواند و افزود: مجلس باید از توان و قدرت نظارتی خود استفاده کند و دولت هم باید مثل این جلسه همیشه با متانت پاسخگو باشد. این جلسه نمایش اقتدار و ثبات نظام بود که با تعامل خوب دو قوه صورت گرفت و امیدواریم همانطور که امام خامنه ای فرمودند: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم شب و روز نشناسند.
باقری در پایان به افشای یکی دیگر از ابعاد فساد موجود در کشور پرداخت و افزود همانطور که شنیدید انبار پنج میلیارد تومانی دارو متعلق به دختر یکی از وزیران در استان البرز کشف شد و بار دیگر پرده از چهره زشت و کریه مافیای بزرگ بهداشت و دارو که با ایجاد بازار سیاه و قیمت های آنچنانی با سلامت و جان مردم بازی می کنند برداشت.
وی افزود یادمان نرفته است که روزی پزشکان هندی و بنگلادشی مردم ما را مداوا می کردند ولی امروز که این همه پیشرفت و موفقیت در زمینه های بهداشت و درمان حاصل شده است متاسفانه برخی از پزشکان فقط به چشم درآمد و ثروت اندوزی به طبابت نگاه می کنند و سوگند پزشکی خود را فراموش کرده اند در حالی که پزشکان متعهد و دلسوز همواره مورد اعتماد و وثوق و احترام مردم قرار دارند.
امام جمعه جعفرآباد در پایان گفت متاسفانه درست اجرا نشدن طرح تحول سلامت و باز بودن دست یک عده در واردات بی رویه دارو و بسته بندی به نام داروی ایرانی که فقط موجب خروج ارز از کشور است موجب فساد بزرگ اقتصادی در زمینه بهداشت و دارو است که باید با آن برخورد قاطع و شایسته صورت بگیرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
خدا خیرتون بده حاج اقا
من دندونم درد میکنه از ترس پولش نمیتونم برم دکتر
نه تعرفه ثابتی هست نه حساب و کتابی ، خون مردم رو تو شیشه کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
دکتر باید به سلامت بیماراش فکر کنه اما سوال اینجاس که همه به فکر پولن درد مردم دیگه برای هیچ کس مهم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
250 میلیون وام 4 درصد رو اونم تو یک روز به راحتی میدن
امام زمان ظهور کن اقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
دختر مظلوم وزیر حالا یه انبار 5 میلیاردی داره چیه مگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
خدا به رئیس جمهور و قوه مقننه خیر دهد
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
کی فکرشو میکرد بعد حقوق نجومی

و املاک نجومی برسیم به پوشک

نجومی!...
صادق
|
United States
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
ملت هنوز در شوک جمله " خدا خیر دهد رئیس جمهور و قوه مقننه را" پس از قانع نشدن نمایندگان مجلس در سئوال از رئیس جمهور هستند.
یکی بیاد برای مردم توضیح بدهد که قسم روباه را باور کنیم با دم خروس را!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار