با رمز "یا رسول‌الله"
رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 با حضور اقشار مختلف بسیج و گردان‌های بیت‌المقدس با رمز "یا رسول‌الله" در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 31 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌این رزمایش به یاد اعزام‌های بزرگ و بخصوص اعزام محمد رسول‌الله(ص) در دوران دفاع مقدس با حضور گردان‌های مختلف در اردبیل برگزار شد.

سردار فرهنگ مستعد حصاری ، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: این رزمایش نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان بوده و بسیجیان در سراسر استان با تجمع بزرگ خود اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.
وی بیان کرد: همزمان با برگزاری این رزمایش گروه های جهادی نیز برای ارائه خدمات مختلف به مناطق محرومان استان اعزام شدند.
خیابان ‌های خلخال امروز با حضور گردان ‌های بسیج شور و حال خاصی به خود گرفته بود و بسیجیان شرکت کننده در این مراسم به یاد رزمندگان اعزامی به جبهه های حق علیه باطل در ایام دفاع مقدس، پس از نماز جمعه با بدرقه نمادین نمازگزاران سوار بر اتوبوس های حاضر در محوطه مصلی شده و این محل را به سمت اردوگاه بسیج ترک کردند.
سرهنگ جهانبخش عطایی ، فرمانده سپاه خلخال در آغاز این رزمایش گفت: هدف از این اقدام فرهنگی ، رزمی نمایش قدرت ، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه نیروی مقاومت مردمی بسیج در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، نظامی، فرهنگی ،اقتصادی و سازندگی حضور فعال دارد، افزود: اگر در روزگار جبهه و جنگ حضور رزمندگان بسیجی مانع از نفوذ دشمن به خاک وطن شد امروز نیز فعالیت بسیج در امتداد راه شهیدان و حفظ و حراست از دستاوردهای مقدس شهدا است.
در شهرستان بیله سوار مغان هم این رزمایش با حرکت گردان های بیت المقدس از محل استقرار نیروها با همراهی مسئولان به سمت میعادگاه نماز جمعه در قالب گردان های بیت المقدس و عاشورا برگزار شد.
یوسف اختری ، فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار هدف از برگزاری رزمایش در مرحله اول را ارتقای توان و آمادگی رزم گردان بسیج٬ ایجاد امید و نشاط برای نیروهای وفادار و انقلابی و نشان دادن اقتدار بسیج و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان عنوان کرد و افزود: در مرحله دوم این رزمایش گروه های جهادی بسیج سازندگی جهت کمک به مردم در عرصه های مردم یاری ٬ بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم این شهرستان اعزام می شوند.
در شهرستان اردبیل مرحله اول این رزمایش با حضور اعضای گردان‌ های بیت ‌المقدس در خیابان های شهر و حضور بسیجیان در نماز جمعه برگزار شد و قرار است در منطقه همطوار این شهرستان ادامه یابد.
حسن دهقان‌ نیا ، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل نیز گفت: وحدت و اقتدار مردم ایران توطئه های دشمنان را تاکنون خنثی کرده و جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج قدرت خود قرار دارد.
در شهرستان های پارس آباد ، کوثر ، نیر ، سرعین ، مشگین شهر ، نمین و گرمی مغان نیز رزمایش وحدت ، خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاهیان محمد (ص) 2 با نمایش اقتدار نیروهای بسیج در خیابان ها و معابر شهرها و نیز حضور نیروهای متخصص بسیج در مناطق محروم برای ارائه خدمت به محرومان برگزار شد.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار