در سبك شیتوریو اینوئی‌ها
بانوان كاراته‌كاي استان قم در دو بخش كاتا و كوميته پيكارهاي كاراته سبك شیتوریو اینوئی‌ها قهرماني كشور 31 بار روي سكوهاي اول تا سوم ايستادند.
کد خبر: ۶۴۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 21 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شیتوریو اینوئی‌ها به میزبانی تهران به انجام رسید، دختران و بانوان کاراته‌کای قم در هر دو بخش کاتا و کومیته این پیکارها درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند و 31 بار روی سکوهای برتر این دوره جای گرفتند.

این در حالی است که تیم منتخب کاراته بانوان قم با مربیگری خانم‌ها احسن و برازنده‌پور برابر حریفان خود به میدان رفت و در بخش کاتا موفق به کسب چهار مدال شد و در قسمت کومیته 27 مدال طلا، نقره و برنز کسب کرد تا یکی از دوران موفق حضور خود در پیکارهای کشوری سبک شیتوریو اینوئی‌ها را تجربه کند.

در قسمت کاتای این پیکارها یک طلا، دو نقره و یک برنز سهم بانوان کاراته‌کای قم بود اما در بخش کومیته نمایندگان قم با وجود اینکه در 13 وزن به دیدار نهایی رسیده بودند اما 6 مدال طلا و هفت نشان نقره کسب کردند و در 14 وزن نیز صاحب نشان برنز این پیکارها شدند.

در قسمت کومیته این پیکارها آرزو کریمی، عاطفه کریمی، زینب حسینی، محدثه امیدی، ستایش امیدی، فاطمه خیامی و یاسمن توسکی در فینال از سد حریفان خود عبور کردند و تیم قم با درخشش آنها به 6 مدال نقره دست یافت اما حدیث صفری، فاطمه پوراکبری، سارینا کریمی، آتنا بیگی، زهرا محمدخانی، ستایش ضمامی و معصومه محمودآبادی با قبول شکست در مسابقه پایانی به نشان نقره بسنده کردند.

مدال‌‌آوران برنز در ترکیب تیم منتخب بانوان سبک شیتوریو اینوئی‌ها استان قم نیز خانم‌ها مبینا عبد کریمی، حدیث زلفی‌گل، زهرا کرمانی، آتنا کریمی، سارینا زنگنه، ستایش زنگنه، ریحانه معصومی، فائزه حبیبی، ثنا عیسی‌خانی، فاطمه یزدی‌زاده، یکتا فرخی، یاسمن فرخی، مائده رازبان و مبینا احسن بودند.

در قسمت کاتای این دوره از مسابقات نیز فاطمه خیامی و یاسمن توسکی دو مدال طلا کسب کردند، زهرا محمدخانی، ستایش ضمامی و معصومه محمودآبادی به نشان نقره دست یافتند و مبینا احسن با ایستادن روی سکوی سوم تنها نشان برنز تیم قم را به ارمغان آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار