کد خبر: ۶۴۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 19 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقای زیبایی بصری در میادین و معابرها و حذف نیوجرسی‌ها در تقاطع‌های شهری بیش از 300 فلاور باکس با انواع گل‌های تزئینی در سطح شهر نصب شده است.

وی با بیان این که بعد از جانمایی کارشناسی شده توسط سازمان فضای سبز این فلاور باکس‌ها در تقاطع‌های سطح شهر نصب شده است، افزود: عملیات زیباسازی فضای شهری اعم از گلکاری، نصب فلاور باکس، نورپردازی و تغییر مبلمان، حذف اغتشاسات بصری در شهر ادامه دارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: بهره‌گیری از خلاقیت‌های بصری و زیباسازی شهر توسط صاحبنظران و متخصصان در دستور کار قرار شهرداری اردبیل قرار گرفته و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم نیز المان‌های ویژه این ماه در سطح شهر نصب خواهد شد.

لطف‌اللهیان در خصوص آخرین وضعیت پارک قرانی شهر نیز اظهار کرد: پارک قرانی با پیشرفت 90 درصدی و با هدف تقویت زیربناهای فرهنگی و دینی در محدوده منطقه دو شهرداری اردبیل در حال اجرا است که در این پارک از المان‌های مخصوص مذهبی و درختان میوه بهشتی استفاده شده است.

شهردار اردبیل از تداوم  اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها با پیوست فرهنگی و اجتماعی در شهر خبر داد و گفت: توسعه همگون شهر، حفظ و تقویت یکپارچگی و هویت شهر ضروری است و طرح‌هایی که در این راستا برنامه‌ریزی شدند، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار