کد خبر: ۶۴۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 14 August 2018

رئیس سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در راستای ابلاغ سازمان بسیج مستضعفان مبنی بر شناسایی و کشف اقلام و کالاهای اساسی احتکار شده توسط سودجویان و فرصت‌طلبان طی هماهنگی و جلسه با بازرسان تعزیرات حکومتی و با تلاش معاونت اطلاعات سپاه استان کالاهای احتکار شده در اردبیل کشف و شناسایی شد.

وی افزود: به دنبال هماهنگی‌ها و تلاش‌های انجام شده توسط این نیروها و عوامل کالاهای احتکار شده شامل دو هزار و 215 حلب روغن پنج کیلویی و 16 تن برنج بوده که پس از کشف و شناسایی تحویل بازرسان تعزیرات حکومتی استان شد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: محل انبار و احتکار این مقدار کالاها و اجناس کشف شده در حال حاضر پلمب شده تا رسیدگی‌های لازم در زمینه تخلفات و جرائم عوامل احتکار کالاها و اجناس در اردبیل انجام شود.

وی گفت: در راستای جلوگیری از اخلال در سیستم عرضه و تقاضا و نابسامانی در بازار آمادگی هر گونه همکاری و تعامل را با دستگاه‌های مربوطه در سطح استان داریم تا تقویت این همکاری‌ها زمینه‌ساز جلوگیری از برخی سوء استفاده‌ها در سطح بازار و نظام اقتصادی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار