مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اتمام محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار تا یک ماه آینده و بهره‌‌برداری از این پروژه بزرگ استانی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 08 August 2018

علی رحمتی اظهار کرد: ما چند پروژه بزرگ استانی را در دست افتتاح و بهره‌برداری داریم که تلاش می‌کنیم تمام ایم پروژه‌ها را با حضور مسئولان وزارت راه بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر راهدارخانه بودالالو آماده بهره‌برداری شده و از امسال همکاران ما در این راهدارخانه مستقر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده با حضور منتظر معاون وزیر راه این راهدارخانه را در 2 هزار و 500 مترمربع و 800 مترمربع زیربنا افتتاح خواهیم کرد.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از صرف بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این راهدارخانه خبر داد و بیان کرد: در کنار این پروژه سعی داریم تا پروژه پاسگاه پلیس راه اردبیل – آستارا که در چند روز آینده تکمیل می‌شود به بهره‌برداری برسانیم.

رحمتی با بیان اینکه قول احداث سه پاسگاه را در محورهای مواصلاتی اردبیل داده بودیم که هر سه پروژه با عنایت الهی احداث و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پاسگاه اردبیل – آستارا، اردبیل- سرچم و گرمی – بیله‌سوار بو که پروژه پاسگاه گرمی - بیله‌سوار نیز در حال ساخت بوده و تا چند ماه آینده وارد فاز بهره‌برداری خواهد شد.

وی مهمترین پروژه حمل و نقل و راهداری استان اردبیل را محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار اعلام کرد و گفت: این پروژه با طی مراحل پایان افتتاح با حضور میهمانان ویژه از وزارت و سازمان راهداری کشور بهره‌برداری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار