چرا مسئولان مشگین شهر سکوت کرده اند
این قبیل رفتارها کاملاً مغایر با اصول دینی،شرعی، اخلاقی و حقوق شهروندی بوده و مصداق بارز خلف وعده و پیمان(مصرح در کتاب آسمانی) و ظلم به حقوق و اعتبار مشگین شهر است.
کد خبر: ۶۳۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 04 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، نزدیک به 10 روز پیش بود که مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به استان اردبیل سفر کرد و در جریان این سفر سیاحتی! سری هم به مشگین شهر و پل معلق زد.

مدیران مجموعه گردشگری پل معلق در راستای اقدامات تبلیغی! از ساعت 10 و نیم تا 13 روز بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، استفاده از پل معلق را برای مردم "رایگان" اعلام کرده اما در حرکتی غیرمتعارف و ناشایست، به محض خروج معاون رئیس جمهور از این مکان، یک ساعت پیش از موعد مقرر پل معلق را خاموش و اجازه استفاده رایگان از پل به مردم ندادند.

حسن عباسی نیا که صداقت او در بیان این سناریو ستودنی است، گفت که آقای مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی ساعت 11 و نیم در پل معلق حاضر شدند و ازاین مکان بازدید کردند.

به گزارش تابناک اردبیل، تنظیم زمان حضور معاون رئیس جمهور و اعلام عمومی برای بازدید "رایگان" مردمی از پل معلق، موید این مسئله است که مسئولان پل معلق هدفی جز به تصویر کشیدن حجم انبوه گردشگران دراین مکان و برجسته سازی آن در مقابل چشمان مسئولان سازمان را دنبال نمی کردند و گرنه آنان می توانستند زمانی دیگر را برای این امر(استفاده رایگان) اختصاص دهند.

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر در توجیه و ماله کشی این حرکت ناپسند، مدعی شد که در تقارن با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در پل معلق تعداد 3 هزار نفر روی پل بودند که می توانست برای جان مردم خطرآفرین باشد و برای همین پل را ساعت 12 ظهر تعطیل کردیم!      

عباسی نیا به عذرخواهی از این رفتار غیراخلاقی بسنده کرد و وعده داد تا در یک روز مناسب، امکان استفاده "رایگان" از پل را برای کسانی که در روز بازدید آقای مونسان برخلاف وعده قبلی از بازدید رایگان این مکان گردشگری منع شدند، مهیا خواهد کرد.

آقای عباسی نیا بهتر می دانند که اغلب گردشگران از پل معلق غیربومی بوده و نمی توانند توجیه و وعده نسیه او را به نقد فروخته و آن را باور کنند چرا که اگر ایشان در این زمینه حسن نیت داشتند می توانستند دلیل تعطیلی موقت پل معلق را که بدرستی رعایت ایمنی بوده است همزمان اعلام و حداقل یک ساعت باقی مانده از زمان مقرر را از ساعت مثلاً 14 همان روز برای استفاده رایگان در اختیار مردم قرار دهند تا گردشگران آزرده خاطر و با خاطره تلخ نه از پل معلق بلکه از "مشگین شهر" بازنگردند.

ضمن این که با این رفتار سئوال برانگیز، تضمینی نیست که وعده مجدد آقای عباسی نیا برای استفاده رایگان مردم از پل معلق، با سفر یکی دیگر از مقامات عالی دولتی تنظیم و بار دیگر کرامت و عزت آنان دچار تضییع شود.

به گزارش تابناک اردبیل، این قبیل رفتارها نه تنها زیبنده استان اردبیل و مردم با فرهنگ شهرستان مشگین شهر نیست بلکه کاملاً مغایر با اصول دینی،شرعی، اخلاقی، حقوق شهروندی و اصول مشتری مداری بوده و مصداق بارز خلف وعده و پیمان(مصرح در کتاب آسمانی) است.

باید پذیرفت که هر رفتاری در پل معلق با گردشگران و مسافران در اذهان مردم به نام "مشگین شهر"ثبت و ضبط می شود و متولیان امر در این شهرستان نباید از اختیارات و وظایف نظارتی و حاکمیتی بر روی مجموعه هایی چون پل معلق عدول و کوتاهی کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
این گزارش سرتا پا مزخرفه. مدیر عامل پل معلق حتی اگر از جنبه تبلیغاتی به ماجرا نگاه کرده و برای ساعاتی به رایگان به مردم خدمات رسانی نموده، این کار او به کل لطف بوده است، پل یک مجموعه خصوصی و تصمیم گیری آن با مدیر عامله. با چنینن گزارشات سبکی به وجهه استان صدمه نزنید.
این قبیل گزارشات نه تنها زیبنده استان اردبیل و مردم با فرهنگ شهرستان مشگین شهر نیست بلکه کاملاً مغایر با اصول دینی،شرعی، اخلاقی، حقوق شهروندی و اصول مشتری مداری بوده و مصداق بارز خرابکاری وتهمت برعلیه دیگران(مصرح در کتاب آسمانی) است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
هه هه هه داداش من چرا جوش مياري؟! موضوع دروغ گفتنه شما وعده دادي تا فلان ساعت رايگانه بايد رايگان باشه حالا دليلش لطفه يا چاپلوسي جاي خود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار