کد خبر: ۶۳۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 04 August 2018

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: مشکلات ناشی از تسهیلات بانکی و یا زیست محیطی نباید باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شود چرا که در این شرایط سخت اقتصادی هر کارآفرینی اقدام به اجرای طرح کند، تحت حمایت دولت است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی نباید نسبت به تعطیلی واحدهای تولیدی بی تفاوت باشند ادامه داد: برخی از دستگاه های اجرایی در حمایت از واحدهای تولیدی اقدام های موثری را انجام داده اند که ضروری است اینگونه اقدام ها تداوم یابد .

استاندار اردبیل درباره حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی افزود: بانک ملی بهترین عملکرد را در بین بانک ها داشته بطوری که این بانک فاینانس داخلی به میزان 750 میلیارد تومان را برای راه آهن اردبیل متقبل شده است .

بهنام جو اظهار داشت: بانک های دیگر هم در حمایت از واحد های تولیدی فعال هستند ولی نیاز است حمایت این بانک ها بیش از پیش افزایش یابد.

وی موضوع اشتغال در استان اردبیل را یادآور شد و گفت: تحقق اشتغال 20 هزار نفری در سال جاری نیازمند حمایت بانک ها و ایجاد سرمایه گذاری بخش خصوصی است .

استاندار اردبیل با بیان اینکه رونق تولید در استان رضایت بخش است افزود: برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیاری از مشکلات و موانع تولیدی در استان را برطرف کرده است .

در این جلسه مشکلات برخی واحد های تولیدی استان بررسی و برای رفع آن تصمیم گیری شد.

استاندار اردبیل در ادامه این جلسه از چندین واحد تولیدی از جمله کارخانه (تولید کننده لوله های پلی اتیلن، شرکت فولاد پاسارگاد،  شرکت سبلان صنعت (تولید کننده لوازم و ‌قطعات جاروبرقی، چرخ گوشت، آب میوه گیری و...)،کارخانه  کامپوزیت ساز آلوارس، شرکت نایس درب آرتا (تولید کننده درب های ضد سرقت) و شرکت نور گستر (تولید کننده انواع چراغ های سقفی)  بازدید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار