کد خبر: ۶۳۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 30 July 2018

صفر توحیدی اظهار داشت: در راستای ترویج ازدواج آسان و فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج برای زوج‌های در آستانه ازدواج در قالب طرح کوثر کمک‌های مردمی برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند در آستانه ازدواج ارائه می‌شود کا تاکنون در این حوزه کمیته امداد اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی بیان کرد: امسال بیش از سه میلیارد ریال در قالب این طرح به نوعروسان نیازمند کمک و مساعدت شده و ۱۲۰ نوعروس از این کمک‌ها بهره‌مند شده و توانسته‌اند راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند که اولویت اصلی در اجرای این طرح تسریع در کمک‌رسانی به این افراد است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از افزایش ۹۴ درصدی کمک‌های خیرین در قالب طرح کوثر در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: برای کمک‌رسانی هر چه بیشتر به این افرد انتظار می‌رود خیرین و افراد نیکوکار بیش از گذشته پای کار بیایند چرا که در حال حاضر ۱۵۰ نوعروس نیازمند در نوبت دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه هستند.

توحیدی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد در راستای خدمات‌رسانی به اقشار نیازمند و محروم را نشان از اعتماد عمومی نسبت به این نهاد دانست و تصریح کرد: تسهیل در ازدواج جوانان و ترویج ازدواج آسان زمینه‌ساز استحکام بنیان خانوارهای تحت حمایت می‌شود که کمیته امداد در این راستا اقدامات مطلوبی انجام داده و تداوم این اقدامات همچنان جزو برنامه‌های ماست.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب این طرح لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تهیه می‌شود و برخی از نوعروسان می‌توانند با تهیه چند قلم از لوازم مورد نیاز زندگی راهی خانه بخت شوند که انتظار می‌رود در راستای تحقق این مهم خیرین در کنار کمیته امداد بوده و ما را در رسیدن به اهداف تعیین‌شده کمک کنند.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار