پاسخ عجیب مشاور سازمان خصوصی‌سازی
مشاور مدیرعامل سازمان خصوصی‌سازی در اظهارنظری عجیب گفت که تا 20 روز دیگر نام خریدار شرکت کشت و صنعت مغان اعلام نخواهد شد!
کد خبر: ۶۳۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 28 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، شیوه سئوال برانگیز مزایده و فروش شرکت کشت و صنعت مغان آن هم کمتر از قیمت گذاری دو سال پیش نه تنها امروزه خیلی ها را بهت زده کرده است،بلکه پرسش مهم تر و نگران کننده تر این است که چه کسی و کسانی توانسته اند این شرکت را خریداری کنند؛ به معنای دیگر دلیل محرمانگی هویت و نام خریداران این شرکت چیست؟!

موضوعی که باعث شده تا گمانه‌زنی‌های مختلفی در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی به آن دامن زده شده و نام برخی مدیران عامل وقت این شرکت و افراد و تیم‌های وابسته به برخی افراد و شخصیت های ذینفوذ سیاسی در این زمینه در میان باشد.

جعفر سبحانی، مشاور مدیر عامل سازمان خصوصی سازی در توجیه این اقدام شائبه برانگیز سازمان خصوصی سازی گفت: اعلام نام خریدار تا زمان قطعیت معامله ظرف بیست روز آینده به طور رسمی منتشر نخواهد شد.

وی در گفتگو با فارس عنوان کرد: برخی ادعاها مبنی بر واگذاری این بلوک به قیمتی کمتر از قیمت پایه کذب محض بوده و نسبت به قیمت اعلام شده در دو نوبت آگهی، بالاتر فروخته شده است.

مشاور سازمان خصوصی سازی یادآور شد: این مزایده با حضور چند خریدار رقابت شد و در نهایت از سوی یک شرکت خصوصی دارای تخصص در بخش کشاورزی و محصولات وابسته خریداری شد.

سبحانی درباره زمان عرضه اولیه سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس نیز گفت: سهام این شرکت هم اکنون در مرحله قیمت گذاری است که از طریق بورس برای اولین بار عرضه عمومی خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار