با مشارکت 13 استان برگزار شد
سیزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در منطقه گردشگری «بولاغلار نیر» برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 12 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، در ابتدای این مراسم سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای توسعه استان توجه به موضوع گردشگری بوده و از این صنعت ارزشمند با معرفی هر چه مناسب قابلیت‌های گردشگری می‌توان به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شد.

نادر فلاحی افزود: تلاش کارکنان خدوم و زحمت‌کش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی استان اردبیل به عنوان مناطق سرآمد در جذب گردشگر بوده و معتقدیم با رویکرد کنونی دستیابی به این مهم امکان‌پذیر خواهد بود.

 

نقش هوش فرهنگی در ارتقای هوشمندی رقابتی

محمد فیضی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: هوشمندی فرهنگی مشاهده شده در بین اهالی شهرستان نیر بسیار بالا بوده و مطمئنا با چنین نگرش مناسبی و فراهم آوردن شرایط درکنار هم قرار گرفتن با دیگر ارزش‌ها و فرهنگ‌ها بدون هیچ‌گونه تنشی رونق اقتصادی نیز درانتظار خواهد بود.

 

برپایی 70 غرفه در جشنواره ملی غذاهای سنتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در سیزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی بیان کرد: برپایی 70 غرفه در این جشنواره و حضور از استان‌های مختلف کشور بر غنا و تنوع این جشنواره افزوده و رویدادمحورشدن چنین برنامه هایی بر ماندگاری آن نیز خواهد افزود.

علی نواداد یادآور شد: چنانچه بتوانیم برگزاری این جشنواره‌ها را در تقویم سالیانه منطقه ثبت کنیم در گردشگری استان جهش مناسبی برداشته خواهد شد و معتقدیم با جذب مناسب سرمایه گذاران و حمایت همه‌جانبه مسؤولان استانی و شهرستانی می‌توان شهرستان نیر را در سطح کشور معرفی کرد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار