شهردار اردبیل با اشاره به این که پروژه پل قدس اردبیل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد‌ گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بخش عمده‌ای از این پروژه تا آغاز فصل زمستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۲۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 07 July 2018
 
حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شهرداری اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شهری به همراه اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر  پروژه پل قدس اردبیل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد‌ که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بخش عمده‌ای از این پروژه تا آغاز فصل زمستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که این پروژه جزو بزرگ‌ترین تقاطع‌های غیرهمسطح در کشور است افزود: علی‌رغم کاهش منابع درآمدی شهرداری و افزایش قیمت مواد اولیه محصولات با تلاش و اهتمام ویژه اجرای این پروژه در حال اجرا است و نیروها شبانه‌روز در حال  انجام عملیات اجرایی این پروژه هستند.

شهردار اردبیل بیان کرد: شرایط جوی و در نظر گرفت فصل کاری دو مولفه مهم در اجرای این پروژه هستند که در دستور کار قرار گرفته و با در نظر گرفتن این موارد اجرای پروژه در سه فاز در قالب محور اصلی، فاز همسطح و لوب‌های طرفین در حال انجام است که فاز نخست سال گذشته تکمیل و افتتاح شده و در فاز دو و سه نیز فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: بی‌شک با بهبود شرایط اقتصادی و ثبات قیمت‌ها و خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود که قطعا پل قدس از برنامه زمان‌بندی عقب نبوده بلکه تمام تلاش بر این است تا این پروژه در موعد مقرر به سرانجام برسد.

شهردار اردبیل با اشاره به اجرای پروژه‌های مجموعه شورابیل نیز گفت: در حال حاضر در شورابیل بیش از 30 پروژه در حال اجرا داریم که ما تلاش می‌کنیم در سازمان شورابیل با عنوان مدیریت توسعه گردشگری بتوانیم بر محور توسعه گردشگری کارهای خوب، اساسی و زیربنایی را در این مجموعه انجام دهیم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه امسال 7 کیلومتر راه دسترسی و توسعه مجموعه شورابیل را افتتاح می‌کنیم افزود: حتی یک متر معارض در این مسیر نداریم و با ایجاد همه زیرساخت‌ها تلاش می‌کنیم تا زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در شورابیل برای اجرای پروژه‌ها در این حوزه فراهم کنیم که قطعا حضور سرمایه‌گذاران در چنین شرایطی به نفع آنها خواهد بود.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز گفت: به منظور جلب رضایت گردشگران و توسعه صنعت گردشگری حمایت از بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شه ری مبنای کار قرار دارد که امیدواریم اقدامات انجام یافته در  این زمینه نتیجه‌بخش باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار