کد خبر: ۶۲۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 04 July 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و معاون جمعیت این سازمان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در حیطه امداد و نجات بسیار خوب عمل کرده اما نباید منتظر حوادث بود بلکه باید در حوزه‌های دیگر نیز خدمات این قشر فعال تسری یابد.

وی با بیان اینکه مردم در حوزه‌های مختلف نیاز به امداد دارند، تصریح کرد: چنانچه اساسنامه این سازمان اجازه دهد، جمعیت هلال‌احمر می‌تواند در حوزه‌هایی مثل بیماری‌های خاص ورود پیدا کند و برای اقشار مختلف خدمات امدادرسانی خود را تداوم دهد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: توزیع عادلانه امکانات جمعیت هلال احمر از انتظارات به جا بوده و باید به استان‌های محروم توجه شود.

عاملی با اشاره به اینکه ایران تنها تهران نیست، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر فراتر از جناح‌های سیاسی است.

مشاور ریاست جمعیت هلال احمر و معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار گفت: جمعیت هلال‌احمر ایران در دنیا جزء فعال ترین‌ها بوده و در بین 190 کشور جهان، جزء 10 کشور برتر قرار گرفته است.

داود باقری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کشورمان در دو دوره به عنوان هیات حاکمه فدراسیون جهانی صلیب سرخ انتخاب شده است، افزود: جمعیت هلال احمر یک تشکل غیر دولتی بوده و فعالیت‌های خود را دطبق اساسنامه پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه غیردولتی بودن جمعیت هلال احمر مورد تأکید ما است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در داخل و خارج کشور ارتباطات خوبی دارد و از دولت و مردم کمک دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
یاشاسین حاج اقاعاملی امام جمعه محبوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار