مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آغاز عملیات خط‌کشی 2 هزار و 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 03 July 2018

 به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه در 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد خط‌کشی انجام شده، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در مجموع 160 کیلومتر از محورهای این شهرستان خط‌کشی خواهد شد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل خط کشی 121 کیلومتر از محورها، نصب 650 عدد تابلو و علائم، نصب هزارو 800 عدد بازتاب چشم گربه، 40 عدد مخروط ایمنی و دپوی خاک در لبه ی پل‌ها در جهت ایمن‌سازی را از جمله اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد در سال گذشته عنوان کرد.

عضو کمیسیون ایمنی راههای استان اردبیل از فرمانداران خواست با توجه به اینکه در فصل توزیع اعتبارات استانی قرار گرفته ایم، اعتبارات راهداری را به طور صدرصد اختصاص دهند تا بتوانیم بیش از پیش به مردم ولایت‌مدار و شریف استان خدمت کنیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل اظهار امیدواری کرد با انجام روکش ​آسفالت در 256 کیلومتر از محورها، خط‌کشی 2 هزار و 500 کیلومتر از راه‌ها، اقدامات مستمر راهداری و تخصیص اعتبارات لازم شاهد ایمنی بیشتر و کاهش تلفات و تصادفات در سطح جاده های استان باشیم.

U3.jpg
U2.jpg
U6.jpg
U4.jpg

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار