کد خبر: ۶۲۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 02 July 2018

پس از تنش‌های فراگیر بر سر جداسازی خانواده‌های مهاجران غیرقانونی، ترامپ به همراه ملانیا، بارون، دختر بزرگ و دامادش برای تعطیلات آخر هفته به باشگاه گلف نیوجرسی رفتند.

"آمالیا ناواس" مادر ملانیا، ایوانکا، همسرش جرارد کوشنر و فرزندشان جوزف نیز به آن‌ها پیوسته و برای سوارشدن به هلیکوپتر از محوطه جنوبی کاخ سفید عبور کردند.

این خانواده به پایگاه مشترک "اندروز" در مریلند پرواز کردند و از آنجا سوار بر "ایر فورس وان" شدند تا به نیوجرسی پرواز کنند. این سفر پس از ادعای ایوانکا در نقش داشتن در مذاکراتی است که منجر به تصمیم پدرش به سیاست‌های شدید مهاجرتی شد. چند روز بعد نیز کت ملانیا که عبارت "من واقعاً اهمیتی نمی‌دهم" روی آن دیده می‌شد، جنجالی شد. او این کت را در سفر به مرز مکزیک برای دیدار با کودکانی پوشید که از خانواده‌های خود جدا شده بودند.

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

ملانیا به همراه پسر دوازده‌ساله‌اش "بارون" و مادرش " آمالیا ناواس" در محوطه جنوبی کاخ سفید

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

خانواده ترامپ برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته راهی نیوجرسی شدند

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

ایوانکا ترامپ و همسرش جرارد کوشنر، به همراه پسر چهار سالشان "جوزف"

استایل تابستانی ملانیا متشکل از شلوار 895 دلاری برند "اردم"، پیراهن دکمه‌ای سفید و کفش‌های زرد رنگ بود، درحالی‌که همسرش کت‌شلوار و کروات قرمز همیشگی را به تن داشت. بااینکه ملانیا کفش‌هایی باپاشنه بسیار بلند به پا داشت، اما تقریباً هم قد پسرش بارون بود.

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

ایوانکا لباسی از برند “Emilia Wickstead” به ارزش 2110 دلار به تن داشت

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

ترامپ کمی عقب‌تر از همسر، پسر و مادرزنش حرکت می‌کرد و برای دوربین‌ها دست تکان می‌داد

ترامپ در تلاش بود تصویر سرسخت خود به‌عنوان مخالف مطبوعات آزاد را تلطیف کند. او یک روز پس از تیراندازی در مریلند، سعی داشت در اتاق خبر رفتاری دوستانه با خبرنگاران داشته باشد. او در ایر فورس وان به گروهی از خبرنگاران گفت: "من احترام زیادی برای مطبوعات قائلم. برخی از بزرگ‌ترین افرادی که می‌شناسم خبرنگار هستند."

انتظار می‌رود ترامپ به‌زودی نامزد خود برای پر کردن جایگاه خالی در دادگاه عالی را معرفی کند. خبرنگاران دراین‌باره از او سؤال کردند: "هیجان‌انگیز است، مگر نه؟ مهم‌ترین تصمیم ممکن انتخاب قاضی دیوان عالی است."

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

معلوم نیست دو فرزند دیگر ایوانکا و جرارد چه زمان سوار بر ایر فورس وان شدند. اما به همراه دیگر اعضای خانواده از هواپیما پیاده شدند.

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

احساس پیروزی: ترامپ در همان روز شش‌ماهگی قانون کاهش مالیات را جشن گرفت و در طول سخنرانی خود از دخترش تمجید کرد. روز جمعه ایوانکا در مصاحبه‌ای با "بارتیمورو" گفت که قبل از امضای یک دستورالعمل اجرایی برای پایان دادن به سیاست جداسازی خانواده‌ها در مرز کشور، با پدرش صحبت کرده بود. او که در چند هفته گذشته هیچ اظهارنظر عمومی نکرده بود، توضیح بیشتری درباره محتوای حرف‌هایش ارائه نداد.

بارتیمورو از او پرسید: "آیا درباره جدایی خانواده‌ها در مرزهای کشور با پدرت صحبت کردی؟ ملانیا از این مسئله بسیار ناراحت بود و دو بار به مرز سفر کرد. آیا تو هم چیزی به رئیس‌جمهور گفتی که منجر به امضای آن دستورالعمل شود؟" ایوانکا پاسخ داد: "البته. من ایده‌های محکمی درباره این موضوع دارم."

سفر ملانیا به مرز مکزیک جنجال‌های زیادی به همراه داشت و سبب تمرکز بر موضوعی جانبی شد. جمله‌ای که روی کت ملانیا نوشته شده بود، سبب شد تحلیل‌های متفاوتی از قصد و نیت او در سفر به مکزیک شود. رئیس‌جمهور ادعا کرد که منظور همسرش "رسانه‌های تولیدکننده اخبار جعلی" بوده است.

تعطیلات خانوادگی ترامپ و خانواده‌اش (+عکس)

ترامپ در رویدادی که مشاوران ارشد و صاحبان کسب‌وکار در آن حضور داشتند ششمین ماه امضای قانون کاهش مالیات را جشن گرفت و گفت: "داریم آرزوهای زیبای آمریکایی را زنده می‌کنیم." او رشدها اخیر را "معجزه اقتصادی" خواند. اما نکته‌ای ناگفته در این میان وجود دارد: کاهش بیکاری، درخواست کمتر برای بهره از حقوق بیکاری و بسیاری دیگر از شاخص‌های مثبت اقتصادی نشان‌دهنده بهبود آرام و مداوم 9 ساله است که از دوران ریاست جمهوری باراک اوباما آغاز شد. 

سیاست کاهش مالیاتی ترامپ بدهی‌های کشور را در دراز مدت افزایش خواهد داد. آژانس‌های دولتی و تحلیلگران خارجی تخمین می‌زنند کاهش مالیات رشد اقتصادی را به‌طور موقت در سالهای 2018 و 2019 بالا می‌برد، سپس در بدهی‌های ملی محو می‌شود. 

منبع: فرادید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار