دادستان اردبیل خبر داد؛
دادستان اردبیل گفت: دو نفر مامور اجرائیات خاطی شهرداری که برخورد نامناسبی با یک دستفروش داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 23 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویری از برخورد نامناسب دو نفر از ماموران اجرائیات یک منطقه از شهرداری اردبیل با یک فرد دستفروش در مقابل حسینیه ثارالله بودیم که با انتشار این تصاویر در فضای مجازی دادستانی برای رسیدگی به این موضوع اقدامات و رسیدگی لازم را پیگیری کرده است.

وی افزود: با پیگیری‌های لازم این دو نفر مامور خاطی شناسایی شده و به همراه شهردار منطقه و نیز مسئول اجرائیات مربوطه به عنوان متهم دستگیر شدند و در حال حاضر در دادستانی هستند تا در مورد موارد تخلف رسیدگی لازم انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به نبود نظارت‌های لازم بر عملکرد این افراد بیان کرد: متاسفانه آموزش‌های لازم به این افراد در زمینه نحوه ارتباط و مراوده با مردم ارائه نشده است و به دنبال این ضعف ارتباطی شاهد چنین اقداماتی توسط ماموران اجرائیات شهرداری بوده‌ایم.

عتباتی تصریح کرد: این گونه بی‌توجهی‌ها در زمینه ارائه آموزش‌های لازم به ماموران اجرائیات، چنین رفتارهای نامناسب و ناشایستی را به دنبال دارد که برای جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی تذکرات جدی لازم به مسئولان شهرداری داده شد که امیدواریم این امر زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات‌رسانی‌ها به مردم شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار