کد خبر: ۶۲۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 23 June 2018

مهاجم تیم ملی از انتقاد مردم نسبت به عملکردش ناراضی بود و بعد از دیدار با اسپانیا گریه کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران پس از شکست یک گله مقابل اسپانیا اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود. این تیم از ما قدرتمندتر است و بازیکنان بزرگی دارد. ما تلاش زیادی کردیم که شکست نخوریم اما شانس با ما یار نبود و بازی را واگذار کردیم.

او درباره شانس صعود ایران به مرحله بعد گفت: ما هنوز یک بازی با پرتغال داریم و در صورت پیروزی می‌توانیم صعود کنیم. باید تمام تمرکز خود را روی بازی بگذاریم. هم ما و هم اسپانیا و پرتغال به یک اندازه شانس صعود داریم و قطعا به پرتغال نخواهیم باخت. می‌خواهیم با پیروزی برابر پرتغال دل مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی در هنگامی که می‌خواست درباره عملکرد خودش در بازی‌های جام جهانی روسیه صحبت کند، بغض کرد و با گریه ادامه داد: من از مردم ایران گله دارم زیرا آن‌ها فکر می‌کنند من هیچ تلاشی نمی‌کنم. من انتقادهای بی‌دلیل زیادی را می‌شنوم. آن‌ها نمی‌دانند که چقدر من تلاش می‌کنم. اینجا هستم تا برای تیم ملی بجنگم و مردم ایران را شاد کنم. در مقدماتی جام جهانی مردم را شاد کردم و هدفم این بود که در این جام نیز همین کار را ادامه دهم.

او ادامه داد: شاید آن‌ها می‌خواهند من ۲۳ ساله را شکست دهند. اکنون که من گریه می‌کنم به خاطر بازنده بودنم نیست و این گریه به خاطر این است که دلم به حال خودم و قدرنشناسی مردم می‌سوزد. اگر مردم ازعملکرد من ناراضی هستند بعد از جام جهانی برای تیم  ملی بازی نخواهم کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار