شهردار اردبیل خبر داد؛
شهردار اردبیل از راه اندازی رایگان اینترنت برای مسافران درونشهری اردبیل با هدف ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: اتوبوس های داخل شهری مجهز به وای فای رایگان می شوند.
کد خبر: ۶۲۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 21 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: شهرداری اردبیل برای ایجاد و راه اندازی اینترنت وای‌فای به صورت رایگان برای شهروندان در اتوبوس های درون‌شهری برنامه ریزی هایی انجام داده که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی گفت: در راستای اجرای سیستم هوشمند ناوگان حمل و نقل شهری و با مشارکت بخش خصوصی وای فای رایگان در اتوبوس های اردبیل راه اندازی می شود که شهروندان هنگام استفاده از اتوبوس قادر خواهند بود تا به طور رایگان از اینترنت استفاده نمایند.

شهردار اردبیل ادامه داد: ارتقا نشاط اجتماعی و افزایش میزان رضایت شهروندان از دغدغه های جدی این نهاد است و شهرداری اردبیل از هیچ تلاشی برای رضایت‌مندی شهروندان دریغ نخواهد کرد.

لطف‌اللهیان با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل سایر نهادها در رسیدن به اهداف این نهاد مدنی افزود: منافع مردم، منافع مشترک همه مسئولان است و شهرداری نیز بدون پشتوانه سایر مسئولان نمیتواند در راستای جلب رضایت شهروندان قدم بردارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اردبیل در شرایط کنونی و بدون توجه به نواقصات مالی تمامی مطالبات مردمی را پیگیری می کند، گفت: فعالیت های عمرانی در تمامی مناطق 5گانه شهر نماینگر تلاش مجموعه مدیریت شهری است.

شهردار اردبیل همچنین از تداوم برنامه ریزی شهرداری برای نامگذاری میدانی در شهر اردبیل به اسم خبرنگار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد این میدان تا روز خبرنگار امسال به بهره برداری برسد.

علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به فصل کاری اردبیل، فعالیت‌های عمرانی شهرداری اردبیل در سطح شهر به خوبی نمایان بوده و امیدواریم که تا پایان فصل کاری بتوانیم اقدامات لازم را در راستای پیشرفت اجرای پروژه‌های عمرانی انجام داده و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی گفت: تمامی فعالیت‌های شهرداری اردبیل برای رفاه مردم پیش‌بینی شده و از سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی نیز انتظار داریم که فارغ از مباحث سیاسی، شهرداری و شورای شهر اردبیل را در انجام هرچه بهتر این اقدامات یاری کنند.

ایجاد نشاط اجتماعی صرفا وظیفه شهرداری نیست

سخنگوی شورای شهر اردبیل نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: ایجاد نشاط اجتماعی در شهر صرفا وظیفه شهرداری و شورای شهر اردبیل نبوده و انتظار داریم که سایر نهادها نیز همکاری لازم را انجام دهند چرا که باید به این موضوع پرداخت شود، چرا در بازی نخست تیم ملی ایران مانع از پخش مستقیم فوتبال در پارک شدند.

حبیب فتحی گفت: متأسفانه بسیاری از مواردی که توسط اعضای شورای شهر اردبیل به تصویب می‌رسد توسط سایر نهادها و یا فرمانداری اردبیل مورد تأیید واقع نمی‌شود که این موضوع سبب زیرسؤال رفتن شورای شهر در بین مردم می‌شود.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر اردبیل در راستای ارائه خدمات به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و وجود فعالیت‌های عمرانی در تمامی مناطق شهر اردبیل گواهی بر این ادعا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار