کارخانه ذوب آهن اردبیل با 10 درصد ظرفیت کار می‌کند
کارخانه نساجی آرتا زرین تجارت (سبلان پارچه سابق) با ظرفیت 4 هزار اشتغال هم‌اکنون در وضعیت بحرانی و بلاتکلیفی به سر می‌برد.
کد خبر: ۶۲۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 21 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل افزود: مشکلات این کارخانه در چند جلسه مورد بررسی قرار گرفته و مقرر است این کارخانه از بحران خارج شود .
وی گفت: این کارخانه زیر نظر اداره کل ورشکستگی قوه قضاییه رفته است و با اینکه به عنوان بزرگترین مجموعه نساجی خاورمیانه مطرح است اما در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد.
وی بر لزوم تعیین تکلیف مالکیت مجموعه صنعتی و تولیدی تجارت زرین اردبیل تاکید و اظهار کرد: این مجموعه ظرفیت ایجاد اشتغال برای چهار هزار نفر را دارد ولی هم اکنون با 550 نفر فعال است.
استاندار اردبیل ادامه داد: واگذاری آرتا زرین تجارت بصورت اجاره به شخص دیگری به توافق نرسید ولی تصمیم بر این شد تا 2هفته آینده قیمت گذاری شده و به سرمایه گذار دیگری واگذار شود.
به نوشته ایرنا، بهنام جو درباره کارخانه ذوب آهن اردبیل هم گفت: در حال حاضر این کارخانه با 10 درصد ظرفیت کار می کند و در صورت سر و سامان یافتن اشتغال 6 هزار نفر در این کارخانه فراهم می شود.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای بازدید از طرح های صنعتی به اردبیل سفر کرده اند.

به گزارش تابناک اردبیل،سازمان ورشکستگی، اختیارات آرتا تجارت زرین را به شرکت پرنیان داده بود که مسئولان آرتا  این مسئله را قبول نکردند و همین اختلافات باعث شد تا این شرکت مهرماه 94 بر اساس حکم قوه قضاییه پلمپ شود.

گروه کارخانجات نساجي آرتا تجارت زرين، نخست به نام سبلان پارچه فعالیت می کرد و با ورشکست شدن این شرکت، با سرمایه گذاری بانک تجارت نام آرتا تجارت زرین را به خود گرفت.

شرکت آرتا تجارت زرین فرایند تولیدی از مرحله دریافت الياف و مواد خام تا تولید البسه و پوشاک را پوشش می دهد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
وعده های تکراری
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
کارخانه ذوب آهن اردبیل با 10 درصد ظرفیت کار می‌کند
بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه در اردبیل «صاحب» ندارد!

سلام بر تابناک عزیز اردبیل
جسارتا در ذکر عنوان خبر دقت فرمایید . اما درمورد کارخانه نساجی اردبیل بنده به اتفاق چند نفر در حدود 40 روز پیش از نزدیک از بخشهای مختلف کارخانه دیدن کردیم و متاسفانه به قدری متاثر شدم که از بیانش رنج میبرم واقعا در این وانفسای بیکاری و فقر اقتصادی مردم و جوانان تحصیل کرده جای بسی تاسف است که کارخانه به ان عظمتی و ظرفیت بالای اشتغالش الان با نزدیک 600 نفر در مجموع فعال هست در حالی که شاید با مبلغ نه چندان زیاد میتوان کارخانه را با حداکثر ظرفیت خود راه اندازی کرد و زمینه اشتغال بیش از 4 هزار نفر را فراهم نمود ما هم امیدواریم با تلاش های مقامات استان مخصوصا آقای استاندار ساعی و تلاشگر شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغالزا باشیم انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
مگا پروژه ها چی شد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار