مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از آغاز اردوی تیم ملی اسکی روی چمن کشور در پیست منطقه فندقلو شهرستان نمین از فردا چهارشنبه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 19 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل بهرام آقاخانی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اردوی تیم ملی اسکلی روی چمن در نمین اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده اردوی تیم ملی اسکی چمن با تعداد ۱۵ اسکی باز در منطقه جنگلی فندقلو نمین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نفرات حاضر در این اردو امشب در شهرستان نمین مستقر می شوند، افزود: تیم ملی اسکی روی چمن ایران تمرینات خود را از فردا چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در این منطقه آغاز خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به میزبانی اردبیل از رقابت های دوچرخه سواری جاده لیگ دسته یک بانوان کشور اشاره کرد و یادآور شد: میزبانی از این مسابقات در گرامیداشت دو دوچرخه سوار ملی به نام های مرحوم زینب ساسانیان و مرحوم حسین فرجی تیرماه آینده به اردبیل واگذار شده است.

به گفته وی در این رقابت ها ۶۰ دوچرخه سوار در قالب ۱۵ تیم استانی و باشگاهی در دو بخش استقامت و تایم تریل در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

آقاخانی با اشاره به برگزاری مسابقات استقامت به مسافت ۵۰ کیلومتر طی ۱۲ تیرماه یادآور شد: روز ۱۳ تیرماه نیز مسابقه تایم تریل به مسافت ۲۰ کیلومتر در اطراف دریاچه زیبای شورابیل اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار