کد خبر: ۶۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 19 June 2018

سوزوکی اولین تصاویر رسمی از جیمنی‌های (Jimny) جدید، که آخرین جنگ‌جویان آفرودی این کمپانی محسوب می‌شوند را به نمایش درآورد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران ، کمپانی ژاپنی جزئیات زیادی را در خصوص این مدل جعبه‌ای خود شرح نداده و اعلام کرده که این خودرو روی شاسی‌ها نردبانی سوار شده و در دو مدل کوچک "جیمنی" و "جیمنی Sierra" در بازار داخلی این کشور ارائه می‌شود.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

"جیمنی Sierra" با یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر در خارج از بازارهای ژاپن نیز به فروش خواهد رسید. ‌نمای جلوی این خودرو بزرگ و گسترده‌تر شده و شاهد سپرهای عضلانی و غیررنگی در آن هستیم.

سوزوکی اعلام کرده تمامی نسخه‌های جیمنی حتی مدل‌های کم گزینه آن، با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد و با یک سامانه انتقال قدرت 5 سرعته دستی یا یک نسخه 4 سرعته خودکار همخوانی دارد.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

جیمنی‌های جدید سوزکی در 3 تریم داخلی دو رنگ و 5  مدل یک رنگ ساخته شده و کابین آنها  به وضوح تحت تاثیر مدل قدیمی "سامورائی" هستند. این تشابه در بخش تجهیزات داشبوردی نمود بیشتری داشته و کاراکتر مفید خود را در افسون حرکات آفرودی به نمایش می‌گذارد.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

یک سامانه اطلاعات و سرگرمی 7 اینچی در این خودرو به حد کفایت ظاهر شده و بسیاری از دکمه‌های کنترل‌گر این سامانه روی فرمان موجود هستند. سامانه کنترل‌گر هوای داخلی، کروز کنترل و از همه مهم‌تر سامانه ترمز هوشمند اضطراری از ویژگی‌های جیمنی‌های جدید محسوب می‌شوند.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از نسخه بین‌المللی و واقعی جیمنی‌های 2019 اعلام نشده، اما انتظار می‌رود یکی از آنها را در نمایشگاه خودرویی ژنو ببینیم.

اولین تصاویری از جیمنی‌های 2019 سوزوکی

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار