برای توسعه استان اردبیل آیه یاس نخوانیم
حربه "فرافکنی" به عنوان یک شگرد نخ نماشده اما مرسوم در میان ادوار دولتها نه تنها در دولت کنونی کمرنگ نشده بلکه به مراتب رونق گرفته است.
کد خبر: ۶۲۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 19 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، بهمن حسین‌ زاده در همایش تولید، تبدیل و تجارت گیاهان دارویی در اتاق بازرگانی اردبیل افزود: نباید در مسیر توسعه اقتصادی استان نا امیدانه برخورد کرده بلکه همه باید به دور از منفی ‌نگری با نگاه مثبت و امیدبخش به تحول اقتصادی استان کمک کرد چرا که ما همچنان از درآمد پایین مردم در این استان رنج می‌بریم.

معاون استاندار اردبیل افزود: نباید در مسیر توسعه و پیشرفت استان بویژه تحول اقتصادی عده‌ای آیه یاس خوانده و فضای نا امیدی را به جامعه تزریق کنند.

وی اظهار کرد: بیشترین اشتغال استان در حوزه کشاورزی می باشد به راحتی می ‌توان با برنامه ‌ریزی ، هدف گذاری و همچنین جذب سرمایه‌گذاران در این بخش موفق عمل کرد.

این مقام مسئول در شرایطی از عبارات به زعم خودش "مثبت" در سخنانش استفاده می کند که معلوم نیست چه مانع و موانعی موجب شده که با وجود در اختیار داشتن قدرت، مسئولیت های اجرایی و بودجه و امکانات، او و دیگر مسئولان عالی اجرایی استان نمی توانند تحرکی در حوزه کسب و کار و توسعه استان ایجاد کرده و وعده های بیشمار خود را محقق کنند.

ناگفته پیداست که حربه "فرافکنی" به عنوان یک شگرد نخ نماشده اما مرسوم در میان ادوار دولتها نه تنها در دولت کنونی کمرنگ نشده بلکه به مراتب رونق گرفته است.

وی تولید و صادرات گیاهان دارویی را منبع درآمد خوب با ارزش افزوده ارزشمند برای فعالان این بخش در استان اردبیل اعلام کرد و گفت: از محل اشتغال روستایی و تسهیلات مربوطه 2 میلیارد و 800 میلیون ریال با نرخ سود 6 درصد به متقاضیان سرمایه گذاری پرداخت می شود.

به گزارش تابناک اردبیل این مقام مسئول که در اظهاراتش تلاش دارد حرف درمانی کند، اخیراً نیز گفته بود که مردم نگران افزایش قیمت ها نباشند!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
به عمل کاربرایدبه سخنرانی نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار