در تعطیلات عید سعید فطـر 193 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.
کد خبر: ۶۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 18 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد از 24 تا پایان روز 26 خرداد توسط 64دستگاه تردد شمار به ثبت رسیده است افزود : در تعطیلات عید فطــر 103 هزار تردد وارد و 90 هزار نیز از استان خارج شده است.

رئیس کمیته حمل ‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه محور اردبیل به آستارا با 63 هزار تردد ، پر ترددترین محور استان بود تصریح کرد:493 تخلف در این ایام در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید که از این تعداد 408 مورد برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال شده است.

وی گفت: بیشترین تخلف نیز در محور آستارا به اردبیل بعد از تونل حیران با 165 مورد به ثبت رسیده است.

عضو شورای اداری استان اردبیــــل رعايت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ايمنی جاده ای در رانندگی را شرط اول داشتن سفری ايمن دانست و ازمردم و مسافران خواست با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی،تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از طریق سامانه و تلفن گویای 141، اپلیکیشن 141 و سایت اطلاع رسانی راهها کسب کنند.

مدیرکل راهــداری و حمــل‌ و نقــل جــاده‌ای استان اردبیــل در خصوص جابجائی مسافران در ایام عید سعید فطـر نیز افزود: در مدت یاد شده 11 هزارو 907 نفر مسافر با هزارو 641 دستگاه اتوبوس و سواری ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند.​

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار