همانند سالهای گذشته
رئیس هیأت فوتبال شهرستان سرعین گفت: اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال سایپا از چهارم تیرماه در شهرستان سرعین آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 18 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، رضا آستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به موقعیت خاص آب و هوایی، ارتفاع از دریا و امکانات موجود در شهرستان سرعین، بسیاری از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های مطرح کشوری، استان اردبیل را به عنوان یکی از مقاصد برگزاری اردوهای آماده‌سازی خود تعیین می‌کنند.

وی افزود: با صلاحدید کادر فنی و مجموعه مدیریت باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا، اعضای این تیم که در فصل جاری به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهند یافت، از روز دوشنبه 4 تیرماه وارد شهرستان سرعین خواهند شد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان سرعین تصریح کرد: شاگردان دایی به عنوان اولین تیم حضور یافته در اردبیل، اردوی آمادگی پیش‌فصل خود را در سرعین آغاز خواهند کرد و در این مدت احتمال برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم‌های اردبیلی و یا دیگر تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی حاضر در استان وجود خواهد داشت.

آستانی ادامه داد: با توجه به موقعیت خاص این منطقه از کشورمان همه ساله بسیاری از تیم‌های ورزشی در استان اردبیل حضور می‌یابند و ضروری است مسؤولان ورزشی و اجرایی استان با توجه به کمبودها و نیازمندی‌های موجود برای تجهیز زیرساخت‌های ورزشی و اقامتی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی به ضرورت احداث کمپ ورزشی در شهرستان سرعین تأکید کرد و ادامه داد: شهرستان سرعین همچنان از نبود زمین چمن مطلوب و استاندارد بی‌بهره بوده و به دلیل این مشکل، بسیاری از تیم‌های حاضر در شهرستان سرعین مجبور می‌شوند با طی مسافت چند کیلومتری دیدارهای خود را در یکی از شهرهای "اردبیل" و یا "نیر" برگزار کنند.

به گزارش تابناک اردبیل، علی دایی در سالهای اخیر و از زمان پذیرش سرمربیگری در تیم های مختلف باشگاهی فوتبال همواره سرعین را به عنوان یکی از مقاصد اصلی اردوی تیم خود انتخاب کرده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار