برای بررسی مشکلات و رفع موانع تولید
معاون استاندار اردبیل از سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت به این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 15 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهمن حسین زاده در جلسه هماهنگی برنامه های این سفر اضافه کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس طی روز سه شنبه هفته آینده به اردبیل سفر خواهند کرد.

وی بازدید از صنایع استان، بررسی مشکلات و رفع موانع تولید و در مجموع رونق بخشی به این حوزه را از مهمترین اهداف این سفر برشمرد و یادآور شد: اعضا کمیسیون صنایع به مدت دو روز در اردبیل حضور خواهند یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در تشریح برنامه های این سفر ادامه داد: اعضای کمیسیون با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تیم های تخصصی تشکیل داده و از صنایع فعال و نیمه راکد بازدید خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در این سفر خواسته های استان در حوزه صنعت مطرح و به نتیجه برسد، متذکر شد: در جریان این سفر با برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی سعی خواهیم کرد مشکلات این بخش را به اطلاع معاونان وزیر صنعت و معدن و اعضای کمیسیون برسانیم.

حسین زاده با اشاره به اولویت اول استان مبنی بر ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید طی سال جاری بیان داشت: در این زمینه حضور هیئتی متشکل از اعضا مجلس و دولت در استان بسیار اهمیت داشته و باید بهره لازم از این سفر کسب شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
بایدصنایع مادروبزرگ دراردبیل ایجادشودکه زنجیره وارهزاران نفرشاغل شوندمثل پالایشگاه پتروشیمی خودرووماشین الات و....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
صندوقهای بزرگ بایددراردبیل سرمایه گذاری کنندءناسلامتی اقای اذروش مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری اتیه صباواقای پیرمذن عضوهییت رییسه صندوق بازنشستگی هستند.بایدیادشان باشه ازکجابه این مقام رسیده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
این بازنشسته ها کی بازنشست واقعی خواهند شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
انشاالله که برای ایجاد صنایع بزرگ و مادر به این استان می آیند، و خدای ناکرده این سفر برای خالی کردن و بردن منابع معدنی و زیر زمینی استان و ایجاد شغل و ثروت در جاهای دیگر نباشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار