کیفرخواست تبعید 30 شرور اردبیلی به خارج از استان
از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 25 هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در استان اردبیل کشف شده است.
کد خبر: ۶۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 13 June 2018
به گزارش تابناک اردبیل سیدناصر عتباتی در حاشیه جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در سالجاری مبارزه با موادمخدر، مشروبات الکلی و اراذل و اوباش را محور کار دادسرا قرار دادیم تا بتوانیم آرامش و امنیت کامل را در استات برقرار کنیم.
 
کیفرخواست تبعید 30 شرور اردبیلی به خارج از استان
 
دادستان اردبیل در مورد مبارزه با اراذل و اوباش نیز بیان کرد: 30 نفر از ازاذل و اوباش سابقه‌دار این استان با اقدامات قضائی و تکمیل پرونده و همچنین صدور کیفرخواست تحت تعقیب قرار گرفتند.

عتباتی ادامه داد: ما برای این اراذل و اوباش در کنار تحمل احکام قضایی درخواست تبعید و اقامت اجباری به خارج از استان صادر کردیم.
 
کشف 560 کیلوگرم مواد مخدر از اول سالجاری

وی به افزایش بیش از دو برابری کشفیات مواد مخدر در سه ماه اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: 120 درصد کشفیات موادمخدر در این مدت به نسبت سال قبل افزایش یافته به طوری که رقم کشفیات 240 کیلوگرم ما در این دو و نیم ماه اخیر به 560 کیلوگرم رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری و تحت تعقیب قرار گرفتن یک هزار و 700 نفر در این حوزه خبر داد و تصریح کرد: برخورد جدی با سوداگران مرگ در دستور کار ماست.
 
کشف 25 هزار لیتر مشروبات الکلی

عتباتی همچنین به کشفیات مشروبات الکلی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد افزایش کشفیات در این حوزه هستیم به طوری که در این دو و نیم ماه بیش از 25 هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز کشف کردیم.

وی انهدام کارگاه‌های متعدد تولید مشروبات الکلی را در استان یادآور شد و افزود: بیش از 3 هزار بطری از انواع مشروبات الکلی نیز در این مدت کشف شده و در این زمینه 267 نفر تحت تعقیب قرار گرفته و یا دستگیر شدند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار