کد خبر: ۶۱۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 11 June 2018

آتش سوزی ال 90.jpg

اردبیل – یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ به دلیل احتمالی نقص فنی در جاده اردبیل – سرچم دچار آتش سوزی شده و به طور کامل سوخت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این حادثه که پیش از ظهر امروز دوشنبه رخ داد، هیچ یک از سرنشینان این خودرو دچار مصدومیت و آسیب نشدند.

شاهدان تاکید دارند که آتش سوزی در ابتدا از قسمت موتور آغاز شد و به سرعت قسمت های دیگر خودرو را دربر گرفت.

نبود تجهیزات مهار آتش در این خودرو و نیز خودروهای دیگر و نیز عدم امدادرسانی به موقع از دلایل سوختن کامل این خودرو در آتش بود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلایل وقوع این حادثه متذکر شد: هنوز دلیل قطعی علت آتش سوزی مشخص نشده و باید از سوی کارشناسان بررسی و اعلام شود.

سرهنگ حجت فتاحی نقص فنی خودرو را دلیل احتمالی این آتش سوزی برشمرد و تاکید کرد که در این حادثه هیچ یک از سرنشینان خودرو ال ۹۰ دچار حادثه نشده است.

به گفته وی به دلیل سرعت عمل نیروی های پلیس راه در خروج سرنشینان از خودرو هیچ یک از سرنشینان که خانواده بودند، دچار مصدومیت نشده اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سلام من یکی از سرنشینان خودرو بودم ما هر جوری بود خواستیم با کمک راننده های سایر ماشین ها و با استفاده از کپسولها آتش را خاموش کنیم ولی نشد آتش نشانی منطقه هشتجین که سیزده کیلومتر با آنجا فاصله داشت بعد از خاموش شدن آتش توسط آتش‌نشان های منطقه فیروز کوه که پنجاه کیلومتر با آنجا فاصله داشت آمدند
اگر معجزه خدا وعظمت خدا نبود من و همسرم و فرزندانم و خواهرانم در آتش می ماندیم والان نمی دانم آتش نشانی منطقه هشتجین چه جوابی داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار