مدیر درمان تأمین اجتماعی مطرح کرد
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت:بیش از 80 درصد درخواست‌های درمانی مربوط به هزینه‌های بالای درمان ناباروری است.
کد خبر: ۶۱۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 11 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، قادر برجی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه در بیش از 80 درصد از درخواست‌های درمانی هزینه‌های بالای درمان ناباروری گزارش می‌شود، حضور نهادهای مرتبط با این موضوع برای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های مربوط به آن ستودنی است.

وی افزود: با توجه به ورود جهاد دانشگاهی استان اردبیل به حوزه سلامت باروری و درمان ناباروری‌ خانواده‌ها این اقدام بسیار ارزشمند و معقول بوده و عملکرد این مجموعه در مرکز درمان ناباروری قفقاز اردبیل قابل تقدیر است.

مدیر درمان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: با هدف توجه به توریسم سلامت و افزایش همکاری‌ها در حوزه درمان ناباروری بین زوجین جوان، این اداره از آمادگی عقد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل برخوردار است تا اقدامات مشترک و قدم‌های ارزشمندی را با تعامل و هم‌افزایی با یکدیگر برداریم.

برجی یادآور شد: با توجه به اینکه نرخ ناباروری در اردبیل بالا بوده، به همین دلیل حضور و فعالیت در این زمینه ضروری است و با ایجاد بسترهای لازم و همکاری با جهاد دانشگاهی استان می‌توان در افزایش سلامت باروری و رفع نگرانی‌های خانواده‌ها برنامه‌های ارزشمندی را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: 47 درصد از جمعیت اردبیل تحت پوشش تأمین اجتماعی بوده و این موضوع ظرفیت بسیار مناسبی را برای بهره‌گیری از خدمات  مطلوب بهداشت و درمان کشور فراهم کرده و امیدواریم با همکاری دیگر بخش‌ها در تحقق برنامه‌های مشترک و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار