تشییع روز جمعه
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: پیکر پاک دو شهید مرزبان در منطقه سردشت امروز وارد اردبیل خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 07 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل علی واحد اعلام کرد: پیکر پاک شهید محبوب قربانی جبه دار و یوسف پیران که شامگاه سه شنبه در درگیری با گروه های تکفیری در منطقه سردشت به شهادت رسیدند، برای تشییع و تدفین امروز وارد اردبیل می شود.

وی افزود:این شهدا از شهرهای اردبیل و بیله سوار به منطقه مرزی و عملیاتی سردشت اعزام شده بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی ویژه برای استقبال از این شهدای سرافراز استان متذکر شد: هنوز زمان قطعی تشییع پیکر پاک این شهدا مشخص نشده اما احتمالا مراسم تشییع روز جمعه بعد از راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه با حضور باشکوه مردم متدین استان برگزار شود.

وی تصریح کرد: قرار است تشییع پیکر این شهدا به صورت تجمیع در اردبیل برگزار شده و سپس برای تدفین و خاکسپاری به مناطق مشخص شده انتقال یابند.

واحد با تسلیت این ضایعه تاسف بار به تمام مردم ایران و نیز شهروندان استان اردبیل تاکید کرد که در صورت تشییع پیکر شهدا در روز جمعه، شب پنجشنبه برنامه هایی از جمله برنامه معنوی شبی با شهدا در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی از عموم مردم این استان بویژه نهادها، خانواده های شهدا، جانبازان، رزمندگان، مسئولان و... خواست در مراسم و برنامه های اعلامی و نیز تشییع پیکر این دو شهید حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
فرزندان استان اردبیل شهادتتان مبارک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار