اختصاصی تابناک اردبیل
کارشناس پرونده در رسیدگی به محتویات پرونده، جعل اسناد را احراز کرده و گزارش خود را ضمیمه پرونده کرده است.
کد خبر: ۶۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 27 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، نیمه دوم دی ماه سال 96 بود که متعاقب انتشار خبری در کانال های تلگرامی مبنی بر کشف تخلف 7 میلیاردریالی آگهی های دولتی در یکی از دستگاههای اداری اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین واکنش به این خبر در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که پرونده ای در این خصوص با شکایت این اداره کل در مرجع قضایی در حال رسیدگی است که بعد از حصول نتیجه، اطلاع رسانی خواهد شد.

سیدناصر اسحاقی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین این پرونده را «رانت رسانه‌ای» توصیف کرد و گفت: منتظر اعلام نظر مراجع قانونی هستیم تا براساس آن به طور صریح و شفاف حرف‌های خودمان را بزنیم.

خبرنگار تابناک اردبیل کسب اطلاع کرد که کارشناس پرونده در رسیدگی به محتویات پرونده، جعل اسناد را احراز کرده و گزارش خود را ضمیمه پرونده کرده است.

گفته می شود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده، پیگیری هایی را انجام داده اما با این وجود این پرونده برای صدور قرار نهایی توسط بازپرس همچنان با اطاله همراه شده و با اگر و اما مواحه است!؟   

روزنامه نگاران استان می گویند با گذشت نزدیک به 6 ماه از کشف این فساد ضرورت دارد برای حراست از حیثیت و اعتبار قاطبه رسانه‌های مستقل، خدوم، صادق و پاک استان و زدودن عناصر ناپاک و فاسد منتسب به خانواده مطبوعات و اشد مجازات مفسدین، این پرونده بیش از این مشمول اطاله نشده و در صدور قرار تسریع شود.

جامعه رسانه‌ای استان اردبیل همچنین از دادستان محترم اردبیل انتظار دارد به دلیل حساسیت موضوع و مخدوش شدن اعتبار و حیثیت روزنامه نگاران در افکار عمومی به خاطر بروز این فساد، پرونده موصوف را به طور ویژه مورد پیگیری قرار دهد.

به گزارش تابناک اردبیل، ناگفته پیداست که این فساد و با به عبارتی رانت رسانه‌ای که قطع یقین در قوانین موجود کشور عنوان مجرمانه صریح و مشخصی دارد آن قدرهم پیچیده نیست که زمان تعیین تکلیف آن از حد معمول فراتر برود و مشمول اطاله شود.

انتهای پیام   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار