شهردار اردبیل گفت: پروژه BRT اردبیل در سال ۹۴ توسط شورای عالی ترافیک کشور تصویب شده ولی هم‌اکنون از اجرای این طرح عقب هستیم.
کد خبر: ۶۱۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 27 May 2018
 
اردبیل| اجرای پروژه BRT در اردبیل عقب مانده است

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در دیداری با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت:  پروژه BRT اردبیل در سال 94  توسط شورای عالی ترافیک کشور تصویب شده ولی هم‌اکنون از اجرای این طرح عقب هستیم که با اهتمام ویژه باید پیگیر تسریع در اجرای پروژه‌ها باشیم.

وی افزود: لایحه ارسالی شهرداری اردبیل به شورای شهر در خصوص پروژه BRT صرفا برای اخذ مجوز برای انتشار آگهی به شکل EPSF و به منظور انتخاب سرمایه‌گذار است.

لطف‌اللهیان افزود: پروژه BRT در شورای عالی سرمایه‌گذاری مطرح و تصویب شده و ما موظف هستیم نظر شورای عالی سرمایه گذاری را به صحن شورای شهر ارائه دهیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: هرچند طرح جامع BRT و مسیرهای اجرایی آن مورد تایید اعضای شورای شهر واقع شده است، اما طبق طرح جامع ترافیک از اجرای فاز الف این طرح که از میدان وحدت آغاز می شود عقب مانده‌ایم، در حالی که اکنون باید در حال اجرای فاز دوم این طرح می بودیم اما هنوز درخواست مجوز انتشار آگهی را داریم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: تمام اهتمام شهرداری اردبیل برای انتشار فراخوان آگهی به منظور انتخاب سرمایه‌گذار است و روند انتشار آگهی باید هرچه سریعتر پیش رود.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز گفت: توسعه همه جانبه شهر اردبیل و برطرف شدن مشکلات ترافیکی، تسریع در آبادی و زیبایی شهر و توجه به سلامت و شادمانی شهروندان است.

 علیرضا پوستی  تصریح کرد: راه حل برون رفت از وضعیت نا بسامان و رو به رشد ترافیک اردبیل است از سوی شورای ترافیک وزارت کشور، اتوبوس‌های سریع السیر  به عنوان بهترین راهکار فعلی برای حل مشکل ترافیک شهر مطرح شده و طرح تفصیلی ترافیک نیز در حال تدوین است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل پایبندی به قانون، پرهیز از تک روی و عوام فریبی و اقتدار و استقلال را از ملزومات شورای اسلامی یک شهر ایده‌آل دانست و افزود: دستانی در کارند تا شورای شهر و شهرداری را ناکارآمد نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار