کد خبر: ۶۱۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 26 May 2018

بخشدار قرقری با اشاره به اینکه سخنان یک خبرنگار کذب و از روی بی اطلاعی بوده است، افزود: استفاده مردم بخش قرقری از گوشت گربه تکذیب می‌شود.

به گزارش تسنیم، یک خبرنگار در روزهای اخیر با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد مردم بخش قرقری، ملادادی و هیرمند واقع در منطقه سیستان به دلیل فقر و نداری با گوشت گربه شکم خود را سیر می‌کنند.

انتشار این مطلب موجب رنجش خاطر مردم سیستان بلوچستان شده و واکنش های زیادی را از جانب کاربران فضای مجازی استان در پی داشته است.

عکس منتشر شده توسط حسن شمشادی خبرنگار صداوسیما و ادعای خوردن گوشت گربه در سیستان وبلوچستان

تکذیب استفاده مردم روستای

اردشیر ارباب‌زهی، در همین رابطه در گفت‌وگو با تسنیم در زاهدان اظهار داشت: تمام حرف‌های این خبرنگار کذب محض و ناشی از بی‌اطلاعی وی بوده است.

بخشدار قرقری افزود: در بی‌اطلاعی وی همین بس که شهرستان هیرمند را به عنوان یک روستا فرض کرده و اطلاع نداشته که هیرمند یک شهرستان مجزا و دارای فرمانداری جداگانه است.

ارباب‌زهی خاطرنشان کرد: مردم دارالولایه سیستان در دینداری شهره آفاق هستند پس چطور ممکن است در ماه رمضان با گوشت گربه افطار کنند؟!

بخشدار قرقری خاطرنشان کرد: هر چند سیستان با مشکلات زیادی روبرو است اما دولت، خیران و نهادهای حمایتی اجازه نخواهند داد که این شرایط اسفبار برای مردم رخ داد و تمام این حرفها توهین به مردم است و از زبان هیچ انسان عاقلی شنیده نمی شود.

دهیار روستای ملادادی هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: حرف‌های این آقای خبرنگار از پایه بی اساس و دروغ است.

وی تصریح کرد: ما در این روستا اصلا گربه نداریم که کسی بخواهد گوشت آن را بخورد؛ در ضمن مردم اینجا خودشان دامداری می‌کنند و افراد بی بضاعت هم تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمیته امداد هستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
"در این روستا اصلا گربه نداریم که کسی بخواهد گوشت آن را بخورد" مرد مومن وقتی گربه ها را تماما بخورند معلومه که دیگه گذبه ندارید ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار