کد خبر: ۶۰۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 23 May 2018

دادستان کل کشور گفت: مسدودسازی پیام رسان توئیتر با دستور قضایی انجام شد و تا وقتی فعالیتش مانند گذشته است، رفع فیلتر نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدجعفر منتظری سه شنبه شب در حاشیه بیستمین جشن گلریزان انجمن حمایت زندانیان مرکز در جمع خبرنگاران درباره نامه تعدادی از وزرا مبنی بر رفع فیلتر توئیتر افزود: دیروز با دو نامه که توسط تعدادی وزیران امضا شده بود در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مواجه شدیم که یک نامه در طرح کمیته برای رفع فیلتر از پیام رسان توییتر و نامه دوم هم رفع فیلتر از دو سامانه دیگر بود.

دادستان کل کشور گفت: این دو پیام رسانی که در نامه دوم بود قبلا در کمیته تعیین مصادیق مطرح و با رای کمیته مسدود شده بود اما مسدود شدن توئیتر با دستور قضایی بود.

وی اضافه کرد: برای همین، توئیتر قابل طرح در کارگروه مصادیق نخواهد بود و لذا مطرح نخواهد شد و ربطی به کارگروه ندارد؛ تا وقتی توییتر مانند گذشته است دستور قضایی به قوت خود باقی است.

منتظری درباره نامه دو پیام رسان دیگر گفت: آن دو را در نوبت طرح گذاشتیم، یکسال است اقایان را برای تشکیل کارگروه دعوت می کنیم که نیامدند؛ اما الان درخواست خودشان است حتما شرکت می کنند ما هم کارهای خود را انجام می دهیم و تشکیل کارگروه را در نوبت می گذاریم.

دادستان کل کشور درباره برخی اخبار مربوط به ارسال لیست صد نفره مدیران دو تابعیتی به دادستانی گفت: هنوز لیستی از مدیران دو تابعیتی دست ما نرسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار