استاندار اردبیل گفت: با بهره‌برداری از کارخانه‌های آب معدنی در شهرستان نیر برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۱۰۰۰ نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 20 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از شهرک تخصصی آب نیر اظهار داشت: با بهره‌برداری از کارخانه‌های آب معدنی در شهرستان نیر برای 200 نفر به طور مستقیم و برای یک هزار نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به این که بهره‌برداری از این کارخانه تا حد قابل توجهی معضل بیکاری را در این شهرستان برطرف می‌کند افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با حل مشکلات 6 کارخانه بسته‌بندی آب معدنی نیز تا مهر ماه امسال وارد چرخه می‌شود که حل این مشکلات بسته به ارائه تسهیلات است.

استاندار اردبیل با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز بیان کرد: وعده ایجاد 20 هزار شغل را برای امسال در استان داده‌ایم که انتظار ما از مسئولان این است که این وعده را مبنای کار خود قرار داده و در راستای ایجاد اشتغال و حل مشکلات و موانع مولدان اشتغال گام بردارند و تا حد امکان از فرصت‌ها و قابلیت‌های موجود بهره‌ بگیرند.

بهنامجو با اشاره به تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: در سالی که مزین به این نام است باید همگام با شعار سال حرکت کرد و بی‌شک ایجاد اشتغال با حمایت از تولیدات داخلی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دور از انتظار نخواهد بود که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: رفع بیکاری د ستاورهای بسیار مهم دیگری در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارد که تک تک آن‌ها در جامعه تاثیر گذار است و اگر مورد بی‌توجهی واقع شود به طور حتم جز افزایش آسیب‌های اجتماعی دستاورد دیگری به دنبال نخواهد داشت که این اهمیت مسئله و لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی را در این زمینه نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار