پشت‌پرده اختلاف اصلاح‌طلبان و استاندار اردبیل
رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان، مواضع بی‌پرده و صریح پیشین خود درباره انتصابات استاندار اردبیل را تلویحاً اصلاح و از آن عقب ‌نشست!
کد خبر: ۶۰۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 17 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، محمد باقر فلسفی در اظهاراتی که امروز خبرگزاری دولتی ایرنا از او در خروجی سایت استانی خود قرار داده است در عقب نشینی آشکار از مواضع چندی پیش خود در خصوص انتصابات استاندار اردبیل، تلویحاً سخنان قبلی با لحنی تندآمیز و صریح خود را در مواجهه با اکبر بهنامجو پس گرفت.

فلسفی اظهار داشت: آنهایی که به آقای روحانی رای داده اند بهتر می توانند مطالبات مردم را پیگیری کنند ولی افراد غیر همسو در پشبرد برنامه ها کارشکنی کرده و خط قرمز شورای عالی اصلاح طلبان نیز حضور فعالان رقبای روحانی در مدیریت هاست.
وی با اشاره به انتصاب های اخیر در استان اردبیل گفت: ادعا نمی کنیم که همه مدیران از جنس اصلاح طلبان منصوب می شوند چرا که اعتقاد داریم چینش کابینه نشان دهنده دولت اعتدال است.
فلسفی گفت: در انتصاب ها باید نگاه استانی و توسعه ای وجود داشته باشد، البته نظر استاندار اردبیل در انتصاب ها ملاک بوده و نه استاندار و نه شورای عالی اصلاح طلبان اجازه نمی دهند افرادی که پایبند به آرمان های رئیس جمهوری نیستند در مسند امور باشند.
رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل با بیان اینکه شورای عالی اصلاح طلبان قدمی در تضعیف دولت بر نمی دارد، افزود: اعتقاد راسخ به نقد سازنده داریم، از طرفی هم حمایت کورکورانه از دولت و شخص استاندار هم نمی کنیم.
فلسفی گفت: هر زمان ایراد و نقصی در امور باشد با هدف اصلاح و تقویت دولت، شورای عالی اصلاح طلبان مکلف به موضع گیری است.
وی درباره حمایت استاندار اردبیل از حامیان روحانی در انتصاب ها افزود: همانطور که امام جمعه اردبیل در جلسه معارفه استاندار استفاده از حامیان روحانی و اصلاح طلبان در مدیریت ها را متذکر شدند، هیچ گونه بی توجهی از ناحیه مدیریت عالی استان به اصلاح طلبان احساس نمی شود.
رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل با اشاره به فعالیت نمایندگان اصلاح طلب استان در مجلس افزود: این نمایندگان صادقانه در پیشبرد امور و توسعه استان تلاش دارند .فلسفی همچنین از فعالان سیاسی استان خواست فضای سیاسی را آلوده نکنند.

به گزارش تابناک اردبیل،‌اصلاح طلبان استان به دلیل مخالفت ها با استاندار شدن چاووشی و نگارنده (گزینه های محتمل قبلی مطرح برای تصدی استانداری اردبیل) با اکبر بهنامجو که امروز بر سر «اصولگرا» یا «اصلاح‌طلب» بودنش تردید و بحثی وجود ندارد دچار اختلافات جدی با او هستند. 

آنان انتظار داشتند که استاندار اصولگرا در انتصابات خود دقیقاً خواسته هایشان را اجرایی کند؛ آن چیزی که بعد از مدت افزون بر شش ماه از تصدی استانداری اردبیل توسط بهنامجو نه تنها عملیاتی نشده بلکه او با بی اعتنایی هر چه تمام تر با این مطالبات برخورد می کند و موجب عصبانیت اصلاح طلبان می‌شود.

هنوز از پشت‌پرده تغییر مواضع رئیس شورای عالی اصلاح طلبان خبری در دست نیست،ضمن این که برخی منابع می‌گویند سخنان امروز محمدباقر فلسفی که خبرگزاری دولتی ایرنا آن را منتشر کرده است، صرفاً دیدگاه شخصی اوست و برآیند نظر جمعی اصلاح طلبان استان نبوده و نیست.

تابناک اردبیل پیش از این در گزارشهایی پیرامون اظهارات اخیر رئیس شورای عالی اصلاح طلبان، ضمن تحلیل این مواضع، دیدگاههای کاربران را نیز منتشر کرده بود.

انتهای پیام  

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منه نع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
کدام عقب تشینی؟شخنان منطقی بور عقب نشینی کجا بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار