تصادف مرگبار بعد از رساندن بچه ها به مدرسه
این شاهد عینی گفت: «ساموئل را داخل خودرو دیدم، سعی کردم او را بیرون بکشم، اما شعله‌های آتش خیلی زیاد بود و دیگر دیر شده بود».
کد خبر: ۶۰۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 16 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، پس از اینکه فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو روز گذشته (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد که جی‌لوید ساموئل، مدافع پیشین تیم ملی این کشور در سانحه رانندگی جان خود را در سن ۳۷ سالگی از دست داده است، پلیس چشایر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که حوالی ساعت ۷:۵۵ تصادف شدیدی بین خودروی رنجروور جی‌لوید ساموئل و یک دستگاه ون در یکی از خیابان‌های روستای های‌لی واقع در شهر چشایر صورت گرفت که در این سانحه رانندگی مدافع پیشین تیم زیر ۲۱ سال انگلیس در دم جان خود را از دست داد. همچنین راننده ۵۴ ساله ون نیز در این سانحه رانندگی دچار جراحات جدی شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

تسنیم نوشت: بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، مدافع پیشین تیم‌های استون‌ویلا و بولتون پس از رساندن فرزندانش به مدرسه در راه بازگشت به خانه دچار این سانحه رانندگی شد و در اثر آتش‌سوزی خوردویش جانش را از دست داد. نیرو‌های پلیس، آتش‌نشانی و آمبولانس‌های هوایی بلافاصله پس از گزارش تصادف عازم صحنه شدند، اما شدت آتش‌سوزی به قدری بود که نیرو‌های امدادی فرصتی برای نشان دادن واکنش به موقع پیدا نکردند.

یکی از شاهدان عینی که نزدیک به صحنه بود، سعی کرد پس از بروز این سانحه مدافع پیشین استقلال تهران را با شکستن شیشه از داخل خودرو بیرون بکشد، اما شدت شعله‌های آتش این اجازه را به وی نداد. این شاهد عینی گفت: «ساموئل را داخل خودرو دیدم، سعی کردم او را بیرون بکشم، اما شعله‌های آتش خیلی زیاد بود و دیگر دیر شده بود».

جی‌لوید ساموئل و همسرش، سه فرزند به نام‌های جاورن ۱۰ ساله، لیکیل ۸ ساله و آمارا ۵ ساله داشتند. پس از این اتفاق برخی هواداران فوتبال در صحنه حاضر شدند و با قرار دادن دسته گل در محل حادثه با خانواده مدافع پیشین استون‌ویلا و بولتون ابراز همدردی کردند.

همچنین پیش از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) دو تیم استون‌ویلا و میدلزبورو در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف صعود به لیگ برتر، بازیکنان دو تیم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه ویلاپارک به جی‌لوید ساموئل ادای احترام کردند. این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت تا استون‌ویلا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر راهی فینال پلی‌آف شود و حریف فولام شود.

ساموئل که سابقه بازی برای تیم‌های زیر ۱۸ سال، زیر ۲۰ سال و زیر ۲۱ سال انگلیس را دارد، بیش از ۲۰۰ بازی لیگ برتری با پیراهن تیم‌های استون‌ویلا و بولتون انجام داده بود.

او بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ به مدت سه فصل برای استقلال تهران بازی کرد و سپس در آخرین فصل بازیگری‌اش یک فصل برای پیکان به میدان رفت.

 انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سولماز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
حیف شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار