پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی
پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی از تداوم سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه هفته جاری در اردبیل خبر می‌دهد.
کد خبر: ۶۰۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 14 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار کرد: پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی از تداوم آسمان ابری و نیمه‌ابری در اردبیل و رگبار باران تا روز سه‌شنبه خبر می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه طی روز گذشته بیشترین میزان بارش از ایستگاه باران‌سنجی گرمی با 19 میلی‌متر گزارش شد، افزود: تا اواسط هفته جاری افزایش ابر و رگبار باران به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت در مناطق شمالی اردبیل نیز آسمانی نیمه‌ابری پیش‌بینی شده و از نظر دمایی برای کل استان جوی خنک انتظار می‌رود.
دولتی‌مهر با اشاره به وضعیت هوای استان طی امروز، توضیح داد: برای امروز آسمان استان نیمه‌ابری بوده و در ساعات بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر همراه شده و در برحی از مناطق رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.
وی یادآور شد: از روز چهارشنبه وضعیت جوی استان آرام شده و با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و کاهش تدریجی ناپایداری‌ها همراه خواهیم شد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به تداوم بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیر رودخانه‌ها در این مدت رعایت نکات ایمنی لازم خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار