مرد نانوا که در اقدامی جنون آمیز نوزاد دو ماهه اش را کشته بود با بخشش همسرش روبه رو شد، اما از جنبه عمومی جرم به ۱۰ سال حبس محکوم شد .
کد خبر: ۶۰۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 13 May 2018
قاتل

به گزارش تابناک اردبیل، ساعت ۱۱ صبح روز ۲۷ خرداد زن و مرد جوانی پیکر نوزاد  دوماهه‌شان را به بیمارستان آیت‌الله کاشانی رساندند اما فرزند شیرخواره پس از چند روز جان سپرد.

با اعلام مرگ مرموز نوزاد به بازپرس کشیک قتل و تیم جنایی، تحقیق دراین باره آغاز شد. با توجه به حساسیت موضوع، بازپرس سجاد منافی‌آذر دستور بررسی علت مرگ را صادر کرد تا اینکه چندی بعد پزشکی قانونی علت مرگ نوزاد را ضربه مغزی اعلام کرد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی نیز دستور بازداشت پدر نوزاد را صادر کرد. مرد ۳۰ ساله نیز در بازجویی‌ها به قتل پسرش اعتراف کرد.

وی گفت: «من ۱۳ سال در یک نانوایی کارگری کرده‌ام و مشکلی هم نداشتم. اما خانواده‌ام دائم از همسرم گلایه می‌کردند. از طرف دیگر همسرم هم از آنها دلخور بود و دائم گلایه‌شان را نزد من می‌آورد. من از ساعت ۳ بعدازظهر تا یک نصف شب کار می‌کردم. وقتی هم به خانه می‌آمدم غرزدن‌های اعضای خانواده‌ و همچنین همسرم خیلی آزارم می‌داد. شب حادثه با همسرم بحثم شده بود. صبح روزبعد هم با حالتی عصبی خانه را ترک کرد و بچه را به من سپرد. همسرم که رفت امیرعلی شروع به گریه کرد. من که عصبانی بودم در یک لحظه گرفتار جنون شدم و با دستم چند ضربه به‌صورت پسرم زدم. ناگهان او ساکت شد. به پسرم آب دادم اما هیچ واکنشی نشان نداد. همسرم که آمد بچه را به بیمارستان بردیم، اما معالجات اثری نکرد و بچه مرد. حالا هم بشدت پشیمانم و عذاب وجدان لحظه‌ای رهایم نمی‌کند.»

همسر متهم در جلسه محاکمه که در شعبه چهارم دادگاه کیفری برگزار شد به قضات گفت: «من هم بچه‌ام را از دست دادم و هم شوهرم را. اما به غیر از همسرم پناهی دراین دنیا ندارم و نمی‌دانم چگونه زندگی‌ام را بگذرانم. به همین خاطرهیچ شکایتی ندارم و به‌عنوان مادر بچه رضایت می‌دهم. شوهرم مرد مهربانی است و می‌دانم ناخواسته چنین کاری انجام داده است.»

قضات باتوجه به بخشش مادر مقتول، متهم را از نظر جنبه عمومی به ۱۰ سال حبس محکوم کردند و این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور تأیید شد.

منبع: روزنامه ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار