استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت:با توجه به محرومیت مضاعف در بخش بهداشت و درمان استان اردبیل، باید راهکار اساسی در این زمینه اتخاذ و عملیاتی شود.
کد خبر: ۶۰۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 13 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست مشترک رییس سازمان تامین اجتماعی با مسئولان و نمایندگان استان اردبیل افزود: این استان دارای یک هزار و 900 تخت بیمارستانی است و نیاز به افزایش سه هزار و 700 تخت بیمارستانی در استان وجود دارد.
وی با اشاره به خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان اردبیل بیان کرد: بیمارستان سبلان تامین اجتماعی با کمترین حجم خود به فعالیت ادامه می دهد و نیاز به افزایش ظرفیت تخت درمانی و ارتقای خدمات دارد.
او با اشاره به اینکه سالانه هشت میلیون گردشگر وارد این استان می شوند و تا سه سال آینده این تعداد به 13 میلیون افزایش خواهد یافت، افزود: شرکت های بزرگ سرمایه گذاری برای فعالیت در استان اعلام آمادگی کرده اند و سازمان تامین اجتماعی نیز می تواند بویزه رد بحث گردشگری در استان فعالیت های خوبی داشته باشد.
محمد‌فیضی نماینده اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس هم در این جلسه گفت: بیمارستان سبلان تامین اجتماعی می بایست تبدیل به بیمارستان فوق تخصصی شود و در این صورت امکانات و نیروی انسانی لازم هم برای آن تامین خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون افزایش تخت های درمانی بیمارستان سبلان ضروری است افزود: احداث درمانگاه شماره 2 تامین اجتماعی در اردبیل نیز باید در اولویت باشد.
صدیف بدری دیگر نماینده اردبیل هم در این جلسه گفت: اردبیل به تناسب جمعیتی خود از امکانات درمانی تامین اجتماعی بر خوردار نیست و نیازمند احداث بیمارستان 500 تختخوابی توسط این سازمان بوده و استانداری نیز آماده تامین زمین آن است
رضا کریمی نماینده اردبیل، بشیر خالقی نماینده خلخال ، ولی ملکی نماینده مشکین شهر نیز در این نشست بر افزایش تخت های بیمارستانی تامین احتماعی در استان و احداث درمانگاه های جدید تاکید کردند.
سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت : عملیات احرایی اورژانس، کلینیک های عمومی ، تخصصی و سرپایی در بیمارستان سبلان اردبیل ظرف یک ماه آینده شروع و شده و تا خرداد ماه نیز نیروی انسانی آن و نیز بیمارستان پارس آباد ودرمانگاههای تامین اجتماعی بکار گرفته می شود .
وی بیان کرد: تامین اجتماعی موضوع سرمایه گذاری در سه بخش گردشکری، معدن و دارو در اردبیل را مورد مطالعه بررسی قرار می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار