در حاشیه وعده های توخالی سرمایه گذاری «شستا» در استان
ضرورت دارد نماینده محترم مجلس، ابهامات پیرامون وعده های این سفر را برای مردم شفاف سازی کرده و به مسئولیت خود در قبال افکار عمومی عمل کند.
کد خبر: ۶۰۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 12 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اواخر فروردین ماه جاری بود که صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به مردم استان نوید داد که بدنبال پیگیریهای انجام شده، در سفر قریب الوقوع تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی، معاونان این سازمان و مرتضی لطفی رئیس شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا)، درباره چند طرح و پروژه سرمایه گذاری شرکت شستا بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

این سفر تقریباً با دستاورد هیچ! همان گونه که تابناک اردبیل در گزارشی آن را پیش بینی کرده بود، روز جمعه 21 اردیبهشت جاری انجام شد که مغایریت اساسی و ماهوی سفر با اهداف از قبل تعیین شده موجب حیرت و تعجب همگان گشت.

ماحصل این سفر که خبرگزاری دولتی ایرنا آن را گزارش کرده است، دیدار نوربخش با عاملی امام جمعه اردبیل و بازدید از بیمارستان سبلان اردبیل، افتتاح درمانگاه نمین و کلنگ زنی درمانگاه سرعین اعلام شده است!

با این اوصاف اگر دستاورد سفر روز گذشته رئیس سازمان تامین اجتماعی به اردبیل را با آنچه که نماینده محترم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، آن را مطالعه و تصمیم گیری در باره طرح های سرمایه گذاری در استان وعده داده بود در کنار هم بگذاریم این پرسش مطرح می شود که آیا مدیران شستا و تامین اجتماعی درباره گفته خود خلف وعده کرده اند یا این که آقای بدری در مصاحبه قبلی خود دچار سهو لسان شده است!؟

به گزارش تابناک اردبیل، با فرض دو گزاره پیش گفته، آنچه که اکنون ضرورت دارد این است که نماینده محترم مجلس به عنوان پیگیری کننده این سفر، بایستی ابهامات مطرح شده پیرامون این موضوع را برای مردم شفاف سازی کرده و به مسئولیت خود در قبال افکار عمومی که انتظاراتی را ایجاد کرده است ،عمل کند.

شایان گفتن است شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف با وجود سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور، هیچ وقت استان اردبیل را برای سرمایه گذاری انتخاب نکرده است.  

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
همشهریان محترم آقای بدری شاید یک فرد اجرایی خوبی باشد ولی نباید از او انتظار یک سیاستمدار و نماینده قابل اتکاء داشته باشیم. باید قبول کنیم که ما مردم اردبیل در انتخاب نماینده های اردبیل خوب عمل نکردیم. اشخاص فرهیخته، سیاستمدار و کاری تر بسیاری در خود اردبیل بودند که متاسفانه از آنها حمایت نکردیم و این پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت متاسفانه ایشان بجای کار موثر اکثرا در فضای مجازی بصورت گسترده سخن میگویند و کار موثری نیز برای راه آهن اردبیل علیرغم مسئولیتش در کمیسیون عمران مجلس انجام نداده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
پاسخگویی ایشان به مردم 6 ماه مانده به انتخابات آتی مجلس آغاز خواهد شد، خسته نباشی دلاور!
یادمان نرفته آقای بدری در مسجد قدس و در جاهای دیگر قول حل مشکلات بیکاری جوانان و اشتغال، مشکل صنایع تولیدی، مشکل سرمایه گذاری، منطقه آزاد و راهآهن اردبیل و ده ها قول های رنگارنگ به مردم دادند ولی هیچکدام محقق نشده است. باید ایشان به مردم شریف شهرمان پاسخ دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
نه گزاریشی! اوزیوی ساریما کیشی! من فقط رای ایستیرم!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار