کد خبر: ۶۰۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 10 May 2018

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت خروج آمریکا از برجام و اهانت به ملت ایران همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور نمازگزاران و مردم انقلابی اردبیل بعد از نماز جمعه این هفته برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی دشمن‌شکنانه و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر به آمریکا و بدخواهان این نظام اعلام خواهند کرد که دشمنی دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب با جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه نمی‌تواند آنها را به اهداف شومشان برساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به تلاش 40 ساله آمریکا برای ایجاد بحران و تزلزل در کشور گفت: این کشور استکباری با حرکت‌های مختلف در طول این سال‌ها ظلم‌های زیادی علیه ملت ایران کرده است و اکنون نیز تلاش می‌کند تا با حرکت‌های انحرافی در کشور بحران ایجاد کند اما ملت ایران پاسخ این حرکت‌ها را فردا خواهند داد.

ستوده خروج آمریکا از برجام را بدعهدی بزرگ برای این کشور و اهانت به ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت ایران با محکوم کردن این اهانت و حرکت‌های وحشیانه در روز جمعه پاسخ بدعهدی‌های این کشور را خواهند داد و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر غیرقابل اعتماد بودن این کشور را به جهانیان ثابت می‌کنند.

وی حضور مردم در این راهپیمایی عظیم را تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بعد از برگزاری راهپیمایی مردم اردبیل در صفوف منظم و منسجم بیانیه در محکومیت این حرکت‌های انحرافی و وحشیانه دولت آمریکا قرائت خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: مردم استان با حضور در صفوف نماز جمعه و راهپیمایی این اقدامها را محکوم و تجدید بیعت مجدد با آرمان انقلاب و رهبر معظم انقلاب دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار